حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراکنش های بلاکچین بایننس اسمارت چین به بیش از ۱۰ میلیون در روز رسیده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

بلاکچین اختصاصی صرافی بایننس (Binance Smart Chain)، یک پلتفرم قرارداد هوشمند توسط بزرگ ترین صرافی ارز رمزنگاری شده جهان، شاهد افزایش بی نظیر تعداد تراکنش ها است. این خبر را مدیرعامل بایننس که به cz معروف است را در توییتی اعلام کرده است. البته cz در ادامه بایننس اسمارت چین را با اتریوم مقایسه کرده است و به تحقیر رقیب پرداخته است.

بایننس اسمارت چین در مقابل رقیبش اتریوم

در توییتی ژئو، مدیرعامل بایننس، با خوشحالی جشن گرفته بود که دیروز بایننس اسمارت چین هشت برابر بیشتر از شبکه اتریوم تراکنش انجام داده است. او در توییتش نوشته است:

بلاکچین بایننس دیروز بیش از 10 میلیون تراکنش را پردازش کرده است اما بلاکچین اتریوم فقط 1.2 میلیون تراکنش را انجام داده است.

تعداد معاملات بایننس اسمارت چین بیش از سه بار در طی دو هفته ی اخیر افزایش داشته است. در 29 ژوئیه (7 مرداد)، سطح 13.17 میلیون تراکنش را نیز توانسته بود بدست آورد. از آقای مدیرعامل پرسیده شد، آیا بلاکچین بایننس خواهد توانست تعداد 20 میلیون تراکنش را در روز انجام دهد، وی در پاسخ به روزهای اخیر اشاره نمود و گفت:

“هنوز مشخص نیست، به هرحال بزودی متوجه خواهیم شد.”

 

آیا پلتفرم GameFi در ثبت رکورد اخیر نقشی دارد؟

به نظر می رسد ژئو، مدیر عامل بایننس، غیر معمول ترین راه را برای تبریک به اتریوم در ششمین سالگرد شبکه اصلی خود انتخاب کرده است. بایننس اسمارت چین به عنوان تنها شبکه ای نیست که در چند روز گذشته شاهد افزایش فعالیت های معاملاتی بوده است. همان طور که قبلا توسط وب سایت U.today گزارش شد، شبکه ترون شاهد تراکنش 9,278,050 عددی بوده است.

مدیرعامل صرافی بایننس فقط بیت کوین و بایننس کوین را قبول دارد

 

به نقل از u.today، افزایش فعالیت ها در بستر در حال رشد پلتفرم های قراردادهای هوشمند، بایننس اسمارت و پالیگان حتما به فعالیت های GameFi سیستم دیفای تحت عنوان “بازی کن و درآمد کسب کن” بیشتر توجه خواهند کرد.

نظر شما درباره بازی های کریپتویی که این روزها بسیار نیز محبوب شده اند، چیست؟ آیا بایننس در آینده بهتر از اتریوم عمل خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی