حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می پد ۵ یک آیپد اقتصادی برای طرفداران اندروید خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شیائومی

همگی می‌دانیم که شیائومی در حال آماده سازی خود برای بازگشت به بازار تبلت ها است. شیائومی می پد ۵ در سه نسخه عرضه خواهد شد. دو نسخه گران قیمت تر با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و نسخه ارزان تر با تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ عرضه می‌شود. بر اساس گزارشات، متاسفانه گران قیمت ترین تبلت این مجموعه، فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده و عرضه جهانی نخواهد داشت.

تبلت می پد ۵ شیائومی در سه نسخه و با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد

پیش بینی می‌شود که دو نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰، می پد ۵ و می پد ۵ پرو نامیده شوند. احتمالا نام نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۶۰ نیز، می پد ۵ لایت خواهد بود. تفاوت این مدل ها، علاوه بر تراشه قدرتمند تر به توان شارژ سریع آن ها مربوط می‌شود. دو مدل گران تر از شارژ ۶۷ وات و مدل ارزان تر از شارژ ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

نسخه پایه مجموعه تبلت های می پد ۵ شیائومی به یک باتری با ظرفیت ۸۷۵۰ میلی آمپر مجهز است. جدیدترین تبلت شیائومی همچنین از صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی IPS با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 2K (۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل) استفاده می‌کند. نسخه ارزان قیمت این تبلت از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره مند است، در صورتی که می پد ۵ پرو یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی خود مورد استفاده قرار می‌دهد.

مشخصات فاش شده می پد ۵ شیائومی

همچنین بر اساس گزارش GizChina، پیش بینی می‌شود که نسخه ای با اسنپدراگون 768G در این سری از تبلت ها وجود داشته باشد که البته با برند Redmi رونمایی خواهد شد. ما نمی‌دانیم که چقدر این گزارشات مورد اعتماد است، اما در ماه آگوست (مرداد) و در طی مراسم رونمایی Xiaomi Mi Pad 5 متوجه خواهیم شد.

شیائومی با موفقیت زیادی سه ماهه دوم سال میلادی جاری را به پایان رسانده است

کارشناسان مدعی هستند که در دوره آوریل تا ژوئن (اواخر فروردین تا اواخر خرداد) سال جاری؛ ۳۱۴.۲ میلیون تلفن هوشمند به بازار عرضه شده است. که این میزان ۱۱ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. کمپانی سامسونگ هنوز هم رهبر بازار گوشی های هوشمند شناخته می‌شود که با فروش ۵۷.۱ میلیون دستگاه و در اختیار داشتن ۱۸.۲ درصد از سهم بازار، جایگاه اول را تصاحب کرده است.

StrategyAnalytics، با همكاری Canalys، به این نتیجه رسیدند كه در سه ماهه دوم سال جاری، شیائومی به دومین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شده است. سهم بازار این شرکت در مدت مذکور ۱۶.۸ درصد بوده و موفق به فروش ۵۲.۸ میلیون دستگاه شده است.  در میان تمام تولیدکنندگانی که به جمع ۵ شرکت برتر راه یافته اند، شیائومی با ۸۵.۳ درصد بیشترین نرخ رشد را دارد.

قیمت پایه می پد ۵ شیائومی کمتر از ۳۰۸ دلار خواهد بود

در رتبه سوم نیز اپل با میزان فروش ۴۷.۵ میلیون دستگاه و سهم بازار ۱۵.۱ درصدی قرار گرفته است. StrategyAnalytics همچنین گزارش می‌دهد که برای اولین بار، کشور چین تبدیل به بزرگترین بازار فروش آیفون شده است. موقعیت های چهارم و پنجم نیز توسط Oppo و Vivo تصاحب شده اند. که به ترتیب ۳۳.۲ و ۳۱.۵ میلیون دستگاه را به فروش رساندند و سهم بازار آن ها به ترتیب ۱.۶ و ۱۰ درصد بوده است. اکثر رشد این شرکت ها، مربوط به توسعه بازار آن ها در چین و هند بوده است.

نظر شما درباره Mi Pad 5 چیست؟ آیا کاربران از آن استقبال خواهند کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی