حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش PS5 سونی با ثبت ۱۰ میلیون دستگاه سریع‌ترین درمیان تمامی کنسول‌های این شرکت بوده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پلی‌استیشن، تجاری، سونی

تا 18 جولای 2021، سونی بیش از 10 میلیون کنسول پلی استیشن ۵ در سراسر جهان فروخته است. این عدد به‌خودی‌خود بزرگ به‌نظر می‌رسد، مخصوصا که هنوز در دوران همه‌گیری جهانی ویروس کرونا قرار داریم. 10 میلیون دستگاه PS5 سونی در مدت زمان حدود 9 ماه فروخته شده که باعث می‌شود تعداد متوسط فروش این کنسول به‌ازای هر ماه، به‌طور فوق‌العاده‌ای چشمگیر به‌نظر برسد.

فروش فوق‌العاده ۱۰ میلیون دستگاه کنسول PS5 سونی

طبق آمار منتشر شده توسط وب‌سایت رسمی بخش سرگرمی سونی، پلی استیشن ۵ نه تنها یکی از موفق‌ترین کنسول‌ها می‌باشد بلکه سریعترین فروش کنسول تاریخ این شرکت را نیز تجربه می‌کند. PS2 هنوز از نظر تعداد واحدهای فروخته شده رتبه اول را دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد اگر PS5 این رویه را در میزان فروش خود ادامه دهد، ممکن است حتی به مجموع فروش پلی استیشن ۲ نیز برسد.

همانطور که اشاره شد، PS2 هنوز به‌عنوان پرفروش‌ترین کنسول تاریخ بازی‌های ویدئویی با فروش بیش از 155 میلیون واحد ثبت شده است. PS4 با فروش 115.9 میلیون دستگاه، در رتبه 5 قرار دارد که البته این تعداد همچنان درحال افزایش است.

فروش PS5 سونی

فروش PS5 سونی

باوجود انتشار تعداد مناسب بازی انحصاری برای PS5، این احتمال وجود دارد که تعداد واحدهای فروخته شده در ماه‌های آینده نیز بسیار زیاد باشد. در ادامه سال 2021، ما شاهد تعدادی دیگری انحصاری بزرگ اول شخص مانند Deathloop و Horizon: West Forbidden خواهیم بود.

PS5 با توجه به سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند آن و به‌ویژه دسته فوق‌حرفه‌ای Dualsense، یکی از هیجان‌انگیزترین کنسول‌های بازی تا به امروز به‌شمار می‌رود. کنترلر دوال‌سنس دقیقا همان چیزیست که به پی اس ۵ برتری محسوس می‌دهد و فناوری‌هایی مانند Adaptive Triggers و Haptic Feedback به‌واقع در تجربه عالی بازی‌های ارائه شده برای آن تأثیر به‌سزایی دارند.

جالب خواهد بود که ببینم آیا پلی استیشن 5 می‌تواند این روند خود را تا چند سال آینده حفظ کند یا خیر. اگر چنین اتفاقی بیفتد، ممکن است به یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های تاریخ نیز تبدیل شده و کار را برای رقیبان خود به‌شدت سخت کند.

فروش پلی استیشن ۵ سونی ۴.۵ برابر بیشتر از اکسپریاهای این برند است!

درنهایت دیدگاه شما درباره فروش فوق‌العاده‌ي ۱۰ میلیون دستگاه PS5 تنها پس از ۹ ماه از زمان ارائه‌ی این کنسول توسط سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی