حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A52 سامسونگ با بهبود دوربین و افکت مکالمه ویدیویی ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ گلکسی A52 را در ۲ مدل ارایه کرد که آن ها به نام مدل های 5G و 4G می شناسیم اما در حقیقت تفاوت آن ها بیشتر از اینهاست. با این حال به نظر می رسد که سامسونگ آپدیت این ۲ مدل را همزمان با هم انجام می دهد، به هر حال حالا که اینطور است. امشب آپدیت گلکسی A52 سامسونگ با بهبود دوربین و افکت مکالمه ویدیویی ارایه شده است.

آپدیت گلکسی A52

سامسونگ آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای Galaxy A52 و Galaxy A52 5G منتشر کرده است. این آپدیت سطح وصله امنیتی اندروید را در هر دو تلفن هوشمند تا ماه May 2021 ارتقا می دهد.

گلکسی A52

گلکسی A52

از همه مهمتر، آپدیت جدید باعث بهبود عملکرد دوربین می شوند و در عین حال افکت مکالمه ویدیویی را برای دوگانه‌ی Galaxy A52 ایجاد می کنند. کاری که این افکت ها انجام می دهند این است که به شما اجازه می دهند پس زمینه خود را تار کنید. یا مثلا پس زمینه سفارشی را در تماس های ویدیویی ایجاد شده توسط برنامه های شخص ثالث مانند زوم ، Google Duo و مایکروسافت Teams را تغییر دهید.

تغییرات مربوط به آپدیت نرم افزاری گلکسی A52 و A52 5G یکسان است. شما می توانید اینجا به مرور لیست تغییر این آپدیت بپردازید:

  1. ۱- بهبود Quick Share
    اشتراک فایل بین دستگاه های Galaxy با استفاده از Quick Share بهبود پیدا کرده است.
  2. ۲- از افکت مکالمه ویدیویی در برخی از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند.
  3. ۳- عملکرد دوربین بهبود یافته است.
  4. ۴- پایداری صفحه لمسی بهبود یافته است.
  5. ۵- کیفیت تماس بهبود یافته است.
  6. ۶- امنیت دستگاه شما بهبود یافته است.

آپدیت Galaxy A52 با ورژن A525xXXU2AUE1 ارائه می شود، در حالی که A52 5G ورژن A526BXXU2AUE1 را دارد. به روزرسانی در حال حاضر در اروپا در حال انتشار است، اما عرضه آن به زودی در بازارهای دیگر گسترش خواهد یافت.

بررسی گلکسی A52 مدل 4G سامسونگ : بهینه ترین نسل Galaxy A

اگر هنوز به روزرسانی جدید A52 / A52 5G خود را دریافت نکرده اید، می توانید به قسمت تنظیمات تلفن> منوی به روزرسانی نرم افزار بروید تا به صورت دستی بررسی کنید که آیا برای دانلود وجود دارد.

شما گلکسی A52 دارید؟ آپدیت آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)