حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی A52 سامسونگ، ویژگی های دوربین گلکسی S21 را با پچ امنیتی آوریل ۲۰۲۱ ارایه می کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی A52 سامسونگ شاید مثل گلکسی S21 Ultra 5G نتواند آپدیت امنیتی ماه می ۲۰۲۱ را پیش از فرارسیدن این ماه دریافت کند (!) اما می تواند در آپدیت جدید خود پچ امنیتی آوریل ۲۰۲۱ را در کنار ویژگی های دوربین گلکسی S21 ارایه کند. بله، آپدیت گلکسی A52 سامسونگ ارایه شده و قرار است دوربین این دستگاه را بهبود دهد.

آپدیت جدید گلکسی A52

می دانیم که سامسونگ Galaxy S21 دارای بهتری دوربین شرکت است، در حقیقت گلکسی اس ۲۱ اولترا. خوب، برخی از ویژگی های دوربین Galaxy S21 اکنون از طریق به روزرسانی جدید دوربین به گوشی هوشمند میان رده Galaxy A52 ارائه شده است.

گزارش می شود که این به روزرسانی، ظاهرا برای مخاطبان اندونزی ارائه شده است. در دسترس بودن به روزرسانی در مناطق دیگر هنوز گزارش نشده است. با این حال، ما معتقدیم که فقط چند روز طول می کشد تا این آپدیت به مناطق بیشتری برسد.

به روزرسانی جدید دوربین Galaxy A52 با میان افزار A525FXXU1AUD2 ارائه می شود. حجم آن در حدود ۴۱۵ مگابایت است. همچنین سطح وصله امنیتی را تا 1 آوریل 2021 ارتقا می دهد.

آپدیت گلکسی A52

آپدیت گلکسی A52

این آپدیت ۳ افکت پرتره جدید را به Galaxy A52 اضافه می کند

به روزرسانی جدید دوربین Galaxy A52 سه افکت جدید پرتره را به گلکسی A52 اضافه می کند. قابل ذکر است که کاربران اکنون می توانند از افکت های high-key mono در کنار low-key mono و backdrop استفاده کنند.

این افکت ها در صورت استفاده با Galaxy S21 کاملاً خیره کننده هستند و استفاده از آن در Galaxy A52 جالب خواهد بود. اساساً، این افکت های پرتره به شما امکان می دهد رنگ پس زمینه را به سیاه، سفید یا رنگی که برنامه دوربین انتخاب کرده است تغییر دهید.

در این تغییرات همچنین اشاره شده است که عملکرد کلی دوربین را نیز بهبود می بخشد. ثبات صفحه لمسی و امنیت دستگاه Galaxy A52 نیز با به روزرسانی جدید بهبود یافته است.

سامسونگ این بروزرسانی جدید را از سه روز پیش برای Galaxy A52 با شماره مدل SM-A525F (یعنی مدل 4G) از طریق OTA و به صورت گروهی آغاز کرد.

شما گلکسی A52 دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حتما نسخه فایوجی این گوشی را بخرید پردازنده اش بهتره اداپتور 25 واتی هم داخل جعبه داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)