حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه One UI 3.1.1 سامسونگ اوایل شهریور ماه عرضه می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ، شایعات

سامسونگ اواخر سال گذشته رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ را عرضه کرد. در اوایل سال جاری، این شرکت با رونمایی جدید ترین پرچمدار خود، یعنی سری Galaxy S21، نسخه ۳.۱ رابط کاربری خود را نیز معرفی کرد. اکنون، این غول فناوری کره جنوبی آزمایش نسخه One UI 3.1.1 را آغاز کرده است.

سامسونگ آزمایش نسخه One UI 3.1.1 را آغاز کرده است

به گفته TizenHelp، رابط کاربری One UI 3.1.1 در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور ماه) برای سری Galaxy S21 منتشر خواهد شد. گوشی های تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ نیز در همان زمان عرضه خواهند شد؛ در نتیجه انتظار می‌رود که این دو محصول نوآورانه سامسونگ نیز به نسخه One UI 3.1.1 مجهز باشند.

بر اساس ادعای منبع مذکور و برنامه CheckFirm، سامسونگ قبلاً تست One UI 3.1.1 را برای سری Galaxy S21 آغاز کرده است. از این رو، بروزرسانی این نسخه از رابط کاربری سامسونگ باید تا پایان ماه آینده، آغاز شود.

نسخه One UI 3.1.1

متأسفانه، درباره نسخه بعدی One UI اطلاعات زیادی در دست نیست. اما با توجه به دو نسخه قبلی این رابط کاربری، یعنی One UI 1.5 و One UI 2.5، می‌توان گفت که نسخه جدید قابلیت های تازه ای را به دستگاه های بالارده و پرچمدار سامسونگ می‌آورد.

ما انتظار داریم با رونمایی از گوشی های هوشمند تاشو آینده سامسونگ، اطلاعات بیشتری درباره ویژگی ها و دستگاه های واجد شرایط دریافت این نسخه از رابط کاربری سامسونگ به دست آوریم. اما تا آن زمان تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، صبر است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 مدل 4G سامسونگ با One UI 3.1 رسما ارایه شد

آیا شما کاربر گوشی های سامسونگ هستید؟ و اگر از کاربران این برند هستید آیا از رابط کاربری OneUI رضایت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

امیدوارم در آپدیت OneUI 4.0 شاهد یک تغییر عظیم در شکل آیکن ها و شبیه تر شدن به جذابیت سامسونگ اکسپرینس باشیم !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی