حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه Dimensity 1300T وجود خارجی نخواهد داشت‌؛ مدیاتک پاسخ می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پردازشگرها، مدیاتک

گفته می‌شود که مدیاتک به زودی از تراشه جدید خود با نام Dimensity 1300T رونمایی می‌کند. دیروز برای شما از مشخصات این تراشه ۶ نانومتری نوشته بودیم. حال، برخی از از شایعات پیرامون تراشه Dimensity 1300T به صورت رسمی تکذیب شده است!

تکذیب شایعات مربوط به تراشه Dimensity 1300T

همان طور که می‌دانید، چندی پیش از رونمایی تبلت جدید آنر با نام Tablet V7 Pro نوشتیم. از سوی دیگر، نوشتیم که این تبلت احتمالاً برای اولین بار و به صورت اختصاصی به تراشه جدید مدیاتک با نام Dimensity 1300T تجهیز می‌شود.

 

آنر Tablet V7 Pro با Dimensity 1300T با سری Magic 3 معرفی می‌شود!

 

بر اساس گزارشات GizChina، تبلت جدید آنر، یعنی Tablet V7 Pro در تیزرهای جدید این کمپانی ظاهر شد. همچنین نگاه اجمالی به طراحی این تبلت داشتیم. بسیاری از جزئیات این تبلت، پیش‌تر لو رفته بودند. در همین حین، یکی از افشاگران مطرح چین اشاره کرده بود که این تبلت احتمالاً از تراشه جدید کمپانی تایوانی مدیاتک بهره مند باشد. حال، مدیاتک به صورت رسمی به شایعات رونمایی تراشه Dimensity 1300T واکنش داده است و تصاویر لو رفته را جعلی خوانده است.

دو روز پیش، آنر با انتشار تیزری برخی از اطلاعات کلیدی دستگاه جدید خود را فاش کرد. به نظر می‌رسد که این تبلت، دارای بدنه‌ای چرمی و فریم تخت داشته باشد. همچنین قاب بدنه این تبلت، آبی رنگ است. در ادامه، ماژول دوربین اصلی این تبلت بیضوی شکل است. به نظر می‌رسد که این تبلت، پرچمدار آنر در این بخش باشد.

سری آنر مجیک ٣، در تاریخ ١٢ آگست (٢١ مرداد) رسماً رونمایی خواهد شد. اما در همین حین، یکی از حساب‌های رسمی آنر در ویبو نیز حضور تبلت جدید این کمپانی را در مراسم مورد اشاره تأیید کرده است. آنر در همین حین تیزرهایی را از تبلت جدید خود به اشتراک گذاشت. این کمپانی، قصد دارد تا شروع طوفانی را در بخش تبلت‌ها نیز داشته باشد. این در حالی است که شیائومی هنوز که هنوز است از تبلت‌های جدید خود پرده برنداشته است! در نهایت، آنر از عناصر طراحی گوشی‌های سری آنر ۵٠ در تبلت جدید خود استفاده کرده است.

اما اجازه دهید تا به جزئیات تکذیب شایعات Dimensity 1300T بپردازیم. بر اساس ادعاهای Digital Chat Station که اعتبار بالایی نیز دارد، قرار بر این بود تا تبلت جدید آنر برای اولین بار به تراشه جدید مدیاتک مجهز باشد. برای اثبات این ادعا، افشاگر مذکور تصویری را از کاتالوگ مربوط به تراشه Dimensity 1300T منتشر کرد. با توجه به آن کاتالوگ، مدیاتک از Dimensity 1300T با لیتوگرافی ۶ نانومتری در تاریخ ٢۶ جولای (۴ مرداد) رونمایی می‌کرد. همچنین نکته‌ای وجود داشت. با اساس این نکته، تراشه جدید مدیاتک تا ۶ ماه در انحصار آنر قرار می‌گرفت. از آن جایی که شایعات استفاده از این تراشه برای اولین بار در تبلت آنر بسیار داغ بودند، مدیاتک متوجه این شایعات شد و رسماً به آن‌ها واکنش نشان داد.

این کمپانی بر اساس پاسخ رسمی خود، اعلام کرده است که تصاویر و شایعات منتشر شده از Dimensity 1300T، جعلی هستند و فعلاً خبری از چنین تراشه‌ای نیست. در همین راستا، وجود تراشه‌ای با مصرف بالا و مخصوص تبلت نیز امری غیر واقعی است. سال گذشته، آنر از تبلت جدید خود با نام Honor V6 رونمایی کرد. این تبلت، در میان کاربران به محبوبیتی بالا دست یافت. اما آنر نسخه پیشرفته‌تری از تبلت جدید خود را روانه بازار نکردند. بنابراین، بسیاری از طرفداران آنر در انتظار عرضه یک تبلت جذاب و رده بالا از سوی این کمپانی هستند.

نظر شما در مورد این شایعات و رد آن‌ها توسط مدیاتک چیست؟ آیا فکر می‌کنید که تمام این‌ها صحنه سازی باشند و واقعاً تراشه Dimensity 1300T به زودی رونمایی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

این خبر گذاری چرت و پرت زیاد منتشر می‌کنه …

ali karimi

سلام، من فکر میکردم این تراشه دایمن 1300تی،4نانو یا حداقلش 5نانو متریه، چیشده، مدیاتک مثل اسنکه روی 6نانومتری گیر کرده، بقول بچه ها گفتنی 6گیر شده، مشخصاتش انچانی هم فکر نمنم داشه باشه حتما بازم 4تاکورتکس آ78 و اون 4تام آ55 هستش، ولی خب گفته شده از اسنپ 865 چنددرصد از لحاظ هوش مصنوعی بهتره فکر کنم گفت 80 درصد، البته من اینارو جای دیگه خوندم، حالا شایدم دایمن 1300 تی نباشه یا اگه باشه 5نانو متری باشه یا بدون پسنود تی باشه یعنی فقط 1300 و 4نانوباشه،حالا باید بینیم چی وشه تا چندروز دیگه مشخص میشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️