حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جک دورسی: بیت کوین کلید آینده توییتر است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

جک دورسی، مدیرعامل جوان توییتر در جدیدترین اظهارنظرش اعلام کرد که بیت کوین، پادشاه رمزارزهای جهان، یکی از کلیدی ترین ابزارها برای آینده توییتر خواهد بود. او می گوید: ادغام بیت کوین در سرویس های آینده این شبکه اجتماعی مانند تجارت، اشتراک و ویژگی های جدید مانند Twitter Tip Jar و Super Follows می تواند آینده این شرکت را تضمین کند.

بیت کوین آینده توییتر خواهد بود

مدیر عامل توییتر می گوید که بیت کوین “بخش بزرگی” از آینده شرکت در درآمد و سود حاصل سه ماهه دوم سال 2021 خواهد بود و به طور خلاصه پتانسیل ارز دیجیتال را برای تحول بیشتر محصولات و خدمات توییتر بیان کرد. دورسی با اشاره به بیت کوین به عنوان پول بومی اینترنت، فرصت های ادغام بیت کوین در سرویس های موجود توییتر را توصیف کرد.

او توضیح می دهد که بسیاری از نوآوری های که از بیت کوین استفاده می کنند، “بالاتر از ارز لازم برای داشتن” است. توییتر متعهد به تمرکززدایی از شبکه های اجتماعی و ارائه مشوق های اقتصادی بیشتر است. وی خاطرنشان کرد که بیت کوین یکی از سه روند اصلی برای آینده توییتر در کنار هوش مصنوعی و عدم تمرکز است.

“من فکر می کنم برای توییتر و سهامداران توییتر بسیار مهم است که ما همچنان به این موضوع نگاه کنیم و در آن سرمایه گذاری داشته باشیم.”

ایلان ماسک چه رمزارزهایی را خریداری کرده است؟

به نقل از cointelegraph، دورسی تأکید کرد که توییتر در تعهد خود به رمزارزها تنها نیست. با اشاره به توسعه ارز دیجیتال توسط غول رسانه های اجتماعی فیس بوک که انتظار می رود رمزارز Diem خود را در اواخر سال جاری آزمایش کند. اما برخلاف فیس بوک، توییتر روزی به بیت کوین به عنوان یک استاندارد اینترنتی بومی توجه خواهد کرد.

اظهارات جدید اندکی پس از آن مطرح شد که دورسی در رویداد مجازی بیت کوین “The ₿ Word” در کنار ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و کتی وود، مدیر عامل شرکت Ark Invest، در مورد بیت کوین بحث و گفتگو کرد. دورسی گفت که اگر بیت کوین قبل از توییتر یا فیس بوک وجود داشته باشد، بسیاری از مدل های تجاری موجود بسیار متفاوت خواهد بود. وی خاطرنشان كرد: ما مطمئنا وابستگی خود را به مدل تجاری تبلیغات نخواهیم داشت.

صرافی بیت کوین

دورسی به عنوان یکی از طرفداران اصلی از اوایل بیت کوین شناخته می شود. بارها و بارها استدلال می کند که بیت کوین حداقل از سال 2018 به عنوان ارز واحد اینترنت مطرح است. شرکت پرداخت دیجیتال رمزارز وی، Square ،یک سرمایه گذار کلیدی بیت کوین است و در اواخر سال 2020 (1399) مقدار 50 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است و سپس خرید 170 میلیون دلاری بیت کوین در فوریه 2021 (بهمن 1399) داشته است.

نظر شما درباره آینده بیت کوین و نقش آن در شبکه های اجتماعی مانند توییتر و یا حتی اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی