حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سری P50 هواوی قبل از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

به تازگی، هواوی تأیید کرده است که نسل بعدی گوشی های هوشمند سری P در تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد) معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود سری P50 با فناوری های جدید و پیگشامی در حوزه عکس برداری همراه باشد. اطلاعاتی که امروز منتشر شد، مشخصات هواوی P50، P50 Pro و P50 Pro+ را فاش کرده است.

مشخصات سری P50 هواوی فاش شد؛ دو نسخه با دو تراشه متفاوت

اطلاعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که Huawei P50 به صفحه نمایش تخت ۶.۳ اینچی با یک پانچ هول مجهز است. پنل OLED این گوشی توسط BOE ساخته شده است و از عمق رنگ‌ ۱۰ بیتی و رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. نسخه 5G هواوی پی ۵۰ از تراشه Kirin 9000E 5G برخوردار است. در حالی که قدرت پردازشی نسخه 4G آن توسط اسنپدراگون ۸۸۸ 4G تأمین می‌شود.

این گوشی همچنین از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری همراه با شارژ سریع ۶۶ وات بهره می‌برد. مشخصا نباید انتظار زیادی از نسخه پایه یا ارزان قیمت این سری از گوشی های هواوی داشته باشید و پی ۵۰ تنها زوم اپتیکال ۳ برابری را به شما ارائه می‌کند. ضخامت این دستگاه ۸.۳ میلی متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است.

تاریخ معرفی Huawei P50

Huawei P50

بر اساس گزارش GizmoChina، هواوی P50 پرو از یک پنل OLED ساخت BOE با اندازه ۶.۷ اینچ بهره‌ می‌برد. این صفحه نمایش از رنگ های ۱۰ بیتی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. تراشه های Kirin 9000 5G و اسنپدراگون ۸۸۸ 4G به ترتیب قدرت پردازشی نسخه های 5G و 4G این گوشی را تأمین می‌کنند. این دستگاه همچنین به یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری همراه با شارژ سریع ۶۶ وات و شارژ بی سیم  ۵۰ وات مجهز است. P50 Pro از یک دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم ۵ برابر بهره می‌برد. ضخامت این گوشی هوشمند نیز ۸.۶ میلی متر است.

خبری از اسنپدراگون ۸۸۸ در نسخه پرو پلاس نخواهد بود

اما به مشخصات گل سرسبد سری P یعنی هواوی P50 Pro+ می‌رسیم. این دستگاه از یک پنل OLED با اندازه ۶.۷ اینچ و لبه های خمیده و پانچ هول دوگانه برخوردار است. این نمایشگر همچنین از عمق رنگ‌ ۱۰ بیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. تراشه Kirin 9000 5G به عنوان مغز متفکر این گوشی در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی نسخه 4G نخواهد داشت و در نتیجه خبری از اسنپدراگون ۸۸۸ 4G در نسخه پرو پلاس نخواهد بود. باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری P50 Pro + با فست شارژ ۱۰۰ وات و پشتیبانی از شارژ بی سیم ۵۰ وات همراه می‌شود. P50 Pro + با ز‌وم اپتیکال ده برابری و فناوری لنز مایع در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هواوی P50 مدل 4G در زمان تعیین شده می‌آید؛ اما مدل 5G دیرتر از آن!

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره گوشی های سری هواوی پی ۵۰ چیست؟ آیا گوشی های موفقی خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

فقط امیدوارم پنلش راهکاری برای تغییر رفرش هوشمند داشته باشه… 4300 و 120 هرتز فیکس باتری‌لایف رو تحت تاثیر میذاره…
شارژر ها عالی هستن…
هوآوی هم در امنیت و پایداری شارژ خودشو ثابت کرده…

mostafa3

باتری حجم کمی داره عجیبه

اگه شارژر ۱۰۰ وات رو فقط محدود به مدل پرو پلاس کنه و نسخه ی پرو ازش بی بهره باشه یکم ناخوشاینده👎 شارژر بیسیم هم که خب پیش بینی میشد پشت سر شیائومی قرار بگیره اما همچنان جزو موارد انگشت شمار و مطرح مارکت موبایل محسوب میشه…
منتظرم ببینم نسخه ی پایه و خودِ پی ۵۰ نسبت به نسل قبل و پی ۴۰ چه پیشرفت هایی داشته. به نظرم به رسم هر سال باز می‌تونه رو ارگونومی مدل پایه مانور خوبی بده به شرط داشتن برچسب قیمتی معقول.
با توجه به عملکرد در خور توجه و شناختی که از اسنپدراگون ۸۸۸ رو گوشی های مختلف و متنوع داریم ؛ به نظرم باتری لایف و بهینگی و همینطور سینک نسخه ی کایرین ۹۰۰۰ سری پی ۵۰ با هارمونی می‌تونه بهتر از همتای آمریکایی خودش باشه‌ ، حالا باید دید چی پیش میاد…
با وجود باتری ۴۳۰۰ و ۴۲۰۰ و رفرش ریت ۱۲۰ و ۹۰ هرتز ؛ نسخه ی اسنپدراگونش اگه بتونه باتری لایفی در حد اوپو فایند ایکس ۲ پرو پارسال و نسخه ی کایرین یکم بهتر میت ۴۰ پرو و پی ۴۰ پرو/پلاس ارائه بده ، به نظرم مطلوب و قانع کننده باشه.
درسته که هول پانچ مرکزی از نظر تجربه ی بصری و زیبایی شناختی ر.ضایت بخش تر از دوال پانچ هول گوشه ی نمایشگر هست اما آیا بهای حذف تشخیص چهره ۳ بعدی رو با جایگزینی حسگر اولتراسونیک اثر انگشت جبران می‌کنه یا اینکه نوآوری به خرج میده و تمام سنسورهای لازم فیس آیدی ۳D رو در حاشیه ی بالای نمایشگر پیاده سازی می‌کنه؟؟🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی