حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب محافظ آنر مجیک ۳ ماژول دوربین بسیار بزرگ آن را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

اخیرا مدیرعامل آنر، George Zhao، و مدیرعامل کوالکام، Cristiano Amon، در یک میزگرد به میزبانی رویترز به گفت‌وگو پرداخته‌اند که در آن جزئیاتی از آخرین همکاری خود یعنی پرچمدار Honor Magic 3 را ارائه دادند که شامل تجهیز این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس نیز می‌شود. در خلأ این رویداد اما، تصویری از قاب محافظ آنر مجیک ۳ به بیرون درز کرده است که ماژول دوربین بسیار بزرگ آن که ابعادی حتی بیشتر از میت 40RS را دارد، نشان می‌دهد.

ماژول دوربین بسیار بزرگ آنر مجیک ۳ در قاب محافظ آن

در این مراسم، Zhao اعلام کرد که طراحی دو رنگ Honor Magic 3 از آنچه عکاسان آن را “ساعت طلایی” می‌نامند، الهام گرفته شده است. این اصلاح مخصوص یک دوره 15 الی 20 دقیقه‌ای قبل از طلوع آفتاب یا بعد از غروب آن می‌باشد که می‌توان آن را به دو مرحله تقسیم کرد.

یک مرحله زمانیست که خورشید درست در زیر افق قرار دارد و آسمان به رنگ آبی تیره و عمیق می‌باشد. مرحله دوم اما زمانیست که خورشید کمی بالاتر از افق قرار دارد و آسمان را صورتی یا طلایی رنگ می‌کند. این دو رنگ برای گوشی مجیک ۳، Blue Hour و Golden Hour نام گرفته‌اند.

قاب محافظ آنر مجیک ۳

قاب محافظ آنر مجیک ۳

همچنین در فاصله حدود سه هفته مانده به معرفی رسمی این گوشی در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، قاب محافظ آن در تصویر زنده آن لو رفته است که از جایگاه بزرگ ماژول دوربین آن حکایت دارد.

نسخه Plus اسنپدراگون 888 استفاده شده در مجیک ۳، عملکرد موتور هوش مصنوعی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد که یک نکته کلیدی محسوب می‌شود. George Zhao بیان می‌کند: “ما می‌توانیم پانصد سناریو(در زمینه هوش‌مصنوعی) را تشخیص دهیم. من معتقدم که سری HONOR Magic 3 بهترین محصولاتی هستند که با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس عرضه می‌شوند.”

آنر مجیک ۳

آنر مجیک ۳

Cristiano Amon نیز در ادامه می‌افزاید: “هوش‌مصنوعی تجربه عکاسی را به‌صورت اساسی تغییر می‌دهد. این باعث می‌شود همه کاربران، یک عکاس حرفه‌ای باشند. ترکیب این مورد با 5G نیز بسیار ارزنده به‌شمار می‌رود. ما می‌خواهیم شاهد تحولی با 5G باشیم که بسیار بزرگتر و عمیق‌تر از آنچه با 4G و انقلاب تلفن‌های هوشمند امروزی شاهد هستیم، برایمان رقم بخورد.” اطلاعات بیشتر راجع‌به این مصاحبه را می‌توانید در reuters.com بخوانید.

ماه گذشته Honor و Qualcomm همکاری دیگری را نشان دادند که نتیجه آن ارائه گوشی‌های آنر ۵۰، ۵۰ پرو و ۵۰ اس ای با اسنپدراگون ۷۷۸G بود.

آنر معتقد است که فروش سری Magic از پرچمدارهای سری P و Mate هواوی پیشی خواهد گرفت

نظر شما درباره قاب محافظ لو رفته از آنر مجیک ۳ و ماژول دوربین بسیار بزرگ آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فارغ از آنر ۵۰ پرو که تو رنج قیمتی و هم رده های خودش گزینه ی پر و پیمون و وسوسه کننده ایه، وجهه و ماهیت آنر ۳۰ پرو پلاس رو یادتونه؟
حالا اینکه مجیکشه و بعد از تقریباً ۲ سال و نیم دوباره احیا شده …
قشنگ شایسته ی به چالش کشیدن نمایندگان در شرف معرفی همه ی برندها هست. علناً داره میگه میام واسه گرد و خاک به پا کردن ، هم تو چین هم گلوبال…
با یکسری تغییرات در زمان بندی مراسم شرکت ها و داغ شدن بازار شایعات و خبرهای پیرامون رخدادهای آتی میشه با قطعیت گفت تابستون امسال تا اوایل چارک پایانی شلوغ ترین نیمه ی دوم هرساله, پیرامون رویدادهای مهم و هیجان انگیز تکنولوژی و موبایلی رو پیش رو داریم…
سامسونگ ، شیائومی ، اپل ، هواوی ، آنر و حتی گوگل برنامه های جذابی دارن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی