حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس تسلا با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شد: شارژر همزمان ۳ دستگاه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی

شاید نام تسلا را در دنیای موبایل و به خصوص لوازم جانبی موبایل خیلی نشده باشید اما به نظر می‌رسد که از این بعد این روال تغییر می کند. امروز شارژر وایرلس تسلا با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شده که توانایی شارژر همزمان ۳ دستگاه را دارد.

شارژر وایرلس تسلا

گفته می شود این شارژر وایرلس تسلا طراحی خود را از Cybertruck الهام گرفته است. هر چند که پیدا کردن شباهت بین این شارژر و آن تراک الکتریکی تسلا کمی سخت است اما طراحی متمایز آن کاملا قابل توجه خواهد بود.

شارژر وایرلس تسلا

شارژر وایرلس تسلا

طبق اطلاعیه‌های رسمی طراحی این شارژر بی‌سیم تسلا به این صورت توصیف می‌شود:

“الهام گرفته از طراحی زاویه ای و استایل فلزی Cybertruck”

به هر صورت این سازنده شناخته شده خودروهای الکتریکی به تازگی یک شارژر بی سیم ساخته است که از Cybertruck خود الهام گرفته شده است، خودرویی که خودش حتی هنوز به بازار عرضه نشده است.

این شارژر بی سیم حداکثر توان خروجی 15 وات را ارائه می دهد و می تواند تا سه گوشی هوشمند را به طور همزمان شارژ کند. اگرچه فقط به گوشی‌ها محدود نمی‌شود و حتی می‌تواند دستگاه‌های دیگری را که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند مانند AirPods اپل را شارژ کند.

باید گفت که سطح مخملی‌طور (آلکانترا) شارژ بی‌سیم تسلا می تواند تا سه دستگاه را روی سطح خود قرار بدهد. بدنه دستگاه دارای طراحی زاویه‌ای بوده، یک بدنه آلومینیومی و پایه مغناطیسی قابل جدا شدن دارد که می‌تواند برای قرار گرفتن روی سطح صاف یا زاویه دار استفاده شود.

این دستگاه دارای فناوری FreePower Aira است که شارژ بی سیم دستگاه های سازگار Qi را امکان پذیر می کند. حتما به یاد دارید که این محصول به طرز عجیبی شبیه Apple AirPower است که البته هرگز تولید نشد!

بد نیست بدانید که این شارژر قادر به شارژ دستگاه ها در هر نقطه از سطح پد شارژ خود خواهد بود. در حال حاضر، پلتفرم شارژ بی‌سیم تسلا با قیمت گزاف 300 دلاری معرفی شده است. مشخصا به هیچ وجه لوازم جانبی مقرون‌به‌صرفه‌ای نیست و قرار هم نبوده که باشد!

نظر شما چیست؟ شارژر بی سیم تسلا را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)