حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 14.7 اپل با پشتیبانی از باتری مگ سیف منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، آپدیت، اپل

امروز اپل آپدیت iOS 14.7 را برای همه آیفون های در حال پشتیبانی منتشر کرد. نکته عجیبی که در اینجا وجود دارد، آن است که هنوز بروزرسانی iPadOS 14.7 برای تبلت های اپل عرضه نشده است. زیرا این دو آپدیت معمولاً همراه با یکدیگر عرضه می‌شوند. به هر حال، ممکن است بروزرسانی مذکور به زودی عرضه شود، اما تا زمان نگارش این متن برای دستگاه های آیپد در دسترس نیست.

آپدیت iOS 14.7 همراه با پشتیبانی از مگ سیف و رفع بسیاری از باگ ها، منتشر شد

آپدیت iOS 14.7 از پک باتری MagSafe اپل پشتیبانی می‌کند. این شرکت چند روز پیش باتری مگ سیف را در سکوت خبری و  بی سر و صدا عرضه کرده بود. این ویژگی جدید با آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی سازگار است.

این بروزرسانی نرم افزاری همچنین ویژگی جدیدی به نام Apple Card Family را به دستگاه آیفون شما اضافه خواهد کرد. این ویژگی به کاربران اپل اجازه می‌دهد محدودیت های اعتباری را با یکدیگر ترکیب کرده و یک حساب مشترک با یک Apple Card بسازند.

باتری مگ سیف اپل

باتری مگ سیف اپل

بر اساس گزارش منتشر شده توسط GSMArena، این بروزرسانی همچنین به برنامه Home امکان مدیریت تایمرها در HomePod را می‌دهد. علاوه بر این، برنامه های Weather و Maps اطلاعات مربوط به کیفیت هوا را برای کانادا، فرانسه، ایتالیا، هلند، کره جنوبی و اسپانیا نشان خواهند داد.

همانطور که انتظار می‌رود، این بروزرسانی شامل یکسری رفع باگ ها نیز می شود. برای مثال امکان به اشتراک گذاری پلی لیست در اپل موزیک از دست رفته بود. دالبی اتموس و اپل موزیک به طور ناگهانی و غیرمنتظره ای متوقف می‌شدند و یا پیام سرویس باتری پس از ریبوت در برخی از مدل های آیفون ۱۱ ناپدید می‌شد!

باگ WiFi آیفون اپل : به این اسم وصل نشوید %p%s%s%s%s%n

آپدیت iOS 14.7 مطمئناً مهمترین نسخه بروزرسانی iOS نیست، اما احتمالاً به اندازه کافی خوب است که در اسرع وقت اقدام به نصب آن کنید. انجام این کار به سادگی امکان پذیر است و کافیست به قسمت Settings> General> Software Update بروید و اقدام به آپدیت دستگاه آیفون خود کنید.

اگر کاربر آیفون هستید آیا شما هم بروزرسانی iOS 14.7 را دریافت کرده اید؟ آیا باگ های مذکور رفع شده اند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aloonaksazan

من گوشی آیفون 7 دارم و با نسخه 14.6 مشکل عدم شناسایی سیمکارت و داغ شدن گوشی را داشتم و با نسخه 14.7 مشکل داغ شدن و تمام شدن سریع شارژ موبایلم را دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی