حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شانزدهمین دوره توکن سوزی BNB به ارزش ۳۹۳ میلیون دلار انجام شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

صرافی بایننس دیروز با سوزاندن ۱.۳ میلیون عدد رمزارز بی ان بی، شانزدهمین رویداد سوزاندن بایننس کوین را تکمیل کرد. این کوین ‌ها ارزشی بالغ بر ۳۹۳ میلیون دلار داشتند! اگرچه تعداد کوین های از گردش خارج شده در مقایسه با چندین دوره گذشته توکن سوزی BNB به طور قابل توجهی کاهش یافته است، اما ارزش کلی توکن های سوزانده شده چندین برابر شده است.

شانزدهمین دوره توکن سوزی BNB

در بیانیه صرافی بایننس که امروز منتشر شد، آمده است که این شرکت شانزدهمین دوره سوزاندن فصلی بایننس کوین را مطابق با برنامه ریزی های قبلی با موفقیت به پایان رسانده است.
تعداد کوین های از بین رفته برابر با 1،300،000 کوین است. جالب اینجاست که این پنجمین بار است که مقدار کمتری نسبت به رویداد های قبلی برحسب تعداد سوزانده شده است.

موسس بایننس

موسس بایننس

به نقل از u.today، در عین حال قیمت بایننس کوین رشد قابل توجهی را تجربه کرده و توانست بالاترین سطح قیمتی جدید خود را طی دوران حیاتش ثبت کند. این صرافی اظهار داشت که در شانزدهمین امحای بایننس کوین معادل 393 میلیون دلار از چرخه ارزی خارج کرده است.
این صرافی معروف در وایت پیپر این توکن تعهد داده است که توکن اختصاصی اش را به ارزش درصد مشخصی از سود سه ماهه خود خریداری و نابود کند که تا جایی که می تواند میزان توکن در گردش این رمزارز را به میزان 100 میلیون کاهش دهد. پس از آخرین رویداد توکن سوزی، میزان کوین در گردش بایننس کوین به عدد 153.2 میلیون خواهد رسید.

توکن سوزی

توکن سوزی” به فرآیند حذف دائمی تعداد مشخصی از توکن ها از شبکه بلاکچین گفته می شود. وقتی صرافی بایننس بی ان بی را در سال ۲۰۱۷ راه اندازی و معرفی کرد، متعهد شد نیمی از کل توکن های آن، که معادل ۱۰۰ میلیون بی ان بی می‌شود را بسوزاند. بایننس از سود خود برای خرید بایننس کوین در بازار آزاد استفاده می کند و سپس توکن های خریداری شده را می سوزاند. کاهش عرضه، به طور کلی باعث افزایش قیمت آن می شود و به نفع صاحبان آن است. بایننس هر سه ماه یک بار، توکن های بی ان بی را بر اساس حجم معاملات سه ماهه قبلی می سوزاند.

پانزدهمین دوره توکن سوزی BNB به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار انجام شد

 

در فصل گذشته، Binance در یک رکوردشکنی، تعدادی BNB به ارزش 595 میلیون دلار را سوزاند. مدیر عامل FTX، سم بنكمن فراید (Sam Bankman-Fried)، حدس می زند كه سود مبادلات مربوط به این سه ماه می تواند به 750 میلیون دلار برسد. Binance در این باره در پستی در وبلاگ خود  توضیح می دهد که برای دادن سرعت قابل توجهی به این روند، “توکن سوزی پر شتاب” لازم بود. در غیر این صورت، رسیدن به هدف مذکور یعنی از بین بردن نیمی از کل توکن در گردش، 27 سال طول می کشید.

نظر شما درباره شانزدهمین توکن سوزی BNB چیست؟ آینده قیمت این توکن را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی