حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی رول شونده گوگل با الهام از Oppo X سال آینده از راه می‌رسد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد تا امسال در زمینه گوشی‌های تاشو با دست پر به‌میدان بیاید. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، این شرکت به‌احتمال زیاد پیکسل فولد خود را در اواخر سال جاری عرضه خواهد کرد. با این حال، به‌تازگی مشخص شده است که گوشی رول شونده گوگل نیز در دستور کار غول نرم‌افزاری قرار گرفته و این شرکت در نظر دارد تا سال آینده، این گوشی را با الهام از Oppo X معرفی کند.

گوشی رول شونده گوگل

Ross Young، تحلیلگر مشهور در زمینه نمایشگرها و مدیرعامل زنجیره تأمین نمایشگر(DSCC) که تمام اطلاعات صفحه‌نمایش مربوط به گوشی‌های مهم آینده(از جمله تمام تلفن‌های تاشو سال‌های 2021 و 2022) از محبوب‌ترین برندها را در گزارش‌های خود ارائه می‌دهد، بیان کرده است که گوشی پیکسل رول شونده در حال ساخت است.

یانگ در ادامه اضافه می‌کند:

“Pixel Roll یگ گوشی عالی خواهد بود. این دستگاه در پیش‌بینی ما قرار دارد، اما انتظار نمی‌رود در 12 ماه آینده معرفی شود؛ پیکسل فولد اما تا پایان سال 2021 عرضه خواهد شد”

وی همان شخصی بود که ارائه نمایشگرهای 120Hz LTPO را در گوشی‌های سامسونگ به‌درستی پیش‌بینی کرده بود و همین احتمال را نیز برای گوشی‌های آینده آیفون می‌دهد.

گوشی رول شونده گوگل پس از پیکسل فولد می‌آید

گوشی رول شونده گوگل پس از پیکسل فولد می‌آید

تاکنون تنها ال جی، سامسونگ و سونی بوده‌اند که پنل‌های صفحه‌نمایش OLED رول شونده خود را به‌نمایش گذاشته‌اند. اگرچه LG Foldable حتی در مرحله پیشرفته‌تری نیز قرار داشت، اما در نهایت شرکت کره‌ای تصمیم گرفت به‌طور کلی از تجارت تلفن خارج شود؛ اما پیش‌تر، این اوپو X بود که با یک نمونه اولیه کامل خبرساز شد.

ورود گوگل به بازار تلفن‌هایی با نمایشگر رول شونده، این فرصت را به سامسونگ، به‌عنوان تأمین‌کننده تقریبا انحصاری نمایشگرهای تاشو، می‌دهد که در بازار چنین دستگاه‌هایی، رقابت سالمی را به جریان بیندازد.

کسی چه می‌داند، ممکن است سرانجام تلفن‌های سال آینده با صفحه‌نمایش خمیده چنان رونق پیدا کنند که تمام نگاه‌ها به سمت تلفن‌های عجیب‌وغریب مانند گوشی‌های رول شونده معطوف شود. ما فقط امیدواریم که قیمت این دستگاه‌ها چندین برابر بیشتر از تلفن‌های معمولی نباشد.

گوشی تاشو شیائومی ، گوگل و دیگر برندها سال ۲۰۲۱ ارایه می شود

نظر شما راجع به احتمال معرفی گوشی رول شونده گوگل در سال ۲۰۲۲ چیست؟ شما کدام فرم طراحی را بیشتر ترجیح می‌دهید؛ تاشو و یا رول شونده؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی