حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S22 ممکن است از شارژ ۴۵ یا ۶۵ وات پشتیبانی کند

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پرچمداران بعدی سامسونگ پس از معرفی سری جدید Galaxy Z این شرکت در ماه آینده میلادی، به‌احتمال زیاد سری Galaxy S22 خواهد بود که انتظار می‌رود تاریخ معرفی آن حدود ژانویه 2022 باشد. حال شایعه جدیدی منتشر شده که بیان می‌کند سامسونگ ممکن است در گلکسی S22، شارژ قدیمی ۲۵ وات را کنار گذاشته و از شارژ ۴۵ و یا ۶۵ وات استفاده کند.

پشتیبانی گلکسی S22 از شارژ ۴۵ یا ۶۵ وات

به‌تازگی افشاکننده معروف، IceUniverse، ادعا کرده است که سامسونگ در حال آزمایش توان بالاتر شارژ برای سری جدید Galaxy S22 خود می‌باشد. این یعنی ممکن است در مدل‌های جدید سری S به‌جای شارژ 25W، شاهد نمونه‌های 45W یا 65W باشیم.

لازم به ذکر است که Galaxy S21 FE پیش رو، پیش‌تر با شارژ 45 وات در گواهینامه FCC تایید شده است که به ما اشاره می‌کند به احتمال زیاد مدل‌های آینده سری S از نظر توان شارژ، قدرت بیشتری خواهند داشت.

حدود دو سال می‌شود که سامسونگ به شارژ 25 وات پایبند بوده که البته در زمان حال این مورد بسیار قدیمی است، چراکه برندهای دیگر در تلاشند تا شارژ 120 وات را به‌عنوان یک ویژگی عادی به تلفن‌های هوشمند خود بیاورند. در صورت صحت خبر شارژ با سرعت بیشتر، یکی از کمبودات گوشی‌های سامسونگ نیز برطرف خواهد شد.

پشتیبانی گلکسی S22 از شارژ ۴۵ یا ۶۵ وات

پشتیبانی گلکسی S22 از شارژ ۴۵ یا ۶۵ وات

برخی منابع همچنین ادعا کرده‌اند مدل‌های مختلف این سری دارای سرعت شارژ متفاوت خواهند بود. به‌عنوان مثال، Galaxy S22 Ultra ممکن است دارای شارژ 65 وات باشد در حالی که مدل استاندارد از شارژ 45 وات پشتیبانی می‌کند.

طبق اطلاعات درز کرده پیشین، انتظار می‌رود که سری Galaxy S22 سامسونگ از نظر شکل ظاهری بدون تغییر باقی بماند، درحالی‌که ممکن است اندازه کلی دستگاه کاهش یابد.

علاوه‌بر این، نسخه اولترا این سری شامل دوربین‌های قدرتمندتر با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی HM3 خواهد بود که به احتمال زیاد با همکاری Olympus ساخته خواهد شد.

راجع به مشخصات داخلی سری جدید Galaxy S22، انتظار می‌رود نسل جدیدتری از سری 8xx اسنپدراگون در آنها استفاده شود که ممکن است اسنپدراگون 895 نامگذاری شده و یا نسخه Exynos با تراشه جدیدتر (برای بازارهای اروپا، خاورمیانه و آسیا) ارائه شود.

گلکسی S22 Ultra سامسونگ احتمالا با زوم پریسکوپ پیوسته معرفی می شود

نظر شما راجع به احتمال معرفی سری جدید گلکسی S22 سامسونگ با شارژ سریع ۴۵ و یا ۶۵ وات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

زیر 45 که واقعا کمه برای سال 2022
یادمه سال 95-96 که قیمت پرچمدارا نهایتا 4-5 تومن بود خیلی از کاربرا اعتراض میکردن که چرا اینقدر قیمتا بالاست و حسرت میخوردن که چرا شرایط اقتصادی ایران مثل اروپا نیست
اون موقع اکثر کاربرا ناراضی بودن از اینکه حقوق 1/5 ماه رو باید بدن برای یه پرچمدار 🙂
الان شرایط جوری شده که باید 5-6 ماه پولت رو جمع کنی تا بتونی یه پرچمدار بخری :))

ramin123

الان شارژر 25 واتی و 45 واتیش تقریبا عملکرد مشابهی تو فول شارژ کردن داره، فقط این که مدل 45 واتی تو نیم ساعت، درصد بیشتری رو شارژ می کنه.
اگه بخواد تغییر محسوس باشه، باید این مورد رو هم بهبود بده

ali karimi

سلام، خب خداروشکر سامسونگ تو این موضوع منظورفست شارژ داره خودشو یه تکونی میده، والا بخدا اخه چی بود25وات، شیائومی تو گوشیهای میارده خودشم از25وات بیشتر استفاده میکنه، به نظر من توs22 باید از فست شارژ66وات، وایرلس، 40،ومعکوس20 استفاده کنه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی