حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر گلکسی S21 FE سامسونگ بالاترین سرعت در بین محصولات این شرکت را خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

داستان گلکسی S21 FE سامسونگ داستان عجیبی است. آخرین نتیجه ای که ما پیدا کردیم این بود که دستگاه کنسل نشده و تاخیر دارد. جالب که امروز مشخص شده که شارژر گلکسی S21 FE سامسونگ بالاترین سرعت در بین محصولات این شرکت را خواهد داشت.

شارژر گلکسی S21 FE

همانطور که می دانید، سامسونگ ممکن است Galaxy S21 FE را به دلیل کمبود قطعات تا حدودی به تأخیر انداخته باشد. اما با توجه به پرونده FCC این گوشی که به تازگی رصد شده، امید به ارایه این دستگاه بالا رفته است.

ما قبلاً به شما گفتیم که این گوشی به احتمال زیاد با شارژ سریعتر ۲۵ وات ارایه خواهد شد. این نسبت به S20 FE که با وجود پشتیبانی از شارژر ۲۵ وات، با شارژر ۱۵ وات ارایه می شد، بهتر است.

با این حال به تازگی لیست FCC تأیید می کند که Galaxy S21 FE هم از شارژر ۲۵ وات سامسونگ و هم از شارژر بهتر ۴۵ وات سامسونگ پشتیبانی می کند که تاکنون فقط برای بعضی گوشی های سری Note و Ultra ارایه شده بود.

تاییدیه FCC گلکسی S21 Fe

تاییدیه FCC گلکسی S21 Fe

جالب است بدانید که Galaxy S20 FE حتی شارژر ۱۵ وات قادر بود باتری را از ۰ تا ۱۰۰ درصد در کمتر از یک ساعت و نیم شارژ کند. همچنین باتری این گوشی تا 50٪ در 30 شارژ می شد. بنابراین می توان تصور کرد که این شارژرهای تایید شده ۲۵ و ۴۵ واتی بتوانند گلکسی S21 FE را سریعتر شارژ کنند.

در فایل لو رفته مشخصات دقیق شارژر ۲۵ وات EP-TA800 سامسونگ دیده شده است که با سری S21 ارایه شد. همچنین شارژر ۴۵ وات EP-TA845 هم وجود دارد که می توانید آن را جداگانه بخرید. درباره حجم باتری هم شایعات به ما باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری را نشان می دهند.

نظر چیست؟ فکر می کنید توان شارژر چقدر در خرید شما تاثیر داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عه!
S21 U نهایت سرعت شارژش ۲۵ واته واس FE توان ۴۵ وات گذاشته!🙄🤔
معمولا پسوند Lite و FE واسه گوشیاییه که مشخصاتشون از سری پرچمدار پایین تره ولی اینطور که میبینم سامسونگ میخواد S21 FE سنگ تموم بذاره و این قانون رو نقض کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)