حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرورگر Samsung Internet 15.0 beta با ویژگی‌های جدید منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مرورگر

مرورگر Samsung Internet 15.0 beta با ویژگی‌های جدیدی منتشر شد. شرکت سامسونگ جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که همواره به کیفیت برنامه‌های مرتبط با گوشی‌های هوشمند خود اهمیت زیادی می‌دهد. این شرکت همواره با ارائه آپدیت‌های منظم به ارائه امکانات جدید و رفع مشکلات موجود در نرم‌افزارهای خود می‌پردازد. در آخرین مورد، Samsung Internet 15.0 beta با ویژگی‌های جدیدی منتشر شده است که اکنون به آن خواهیم پرداخت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مرورگر Samsung Internet 15.0 beta با ویژگی‌های جدید

بنابر گزارش sammobile، نسخه بتای مرورگر سامسونگ که اخیرا عرضه شده است، این شرکت را قادر می‌سازد تا ویژگی‌های جدید را قبل از اینکه برای تمام کاربران منتشر شود، آزمایش کند. نکته جالب در مورد نسخه بتای Samsung Internet این است که هرکسی می‌تواند آن را دانلود و نصب نماید. بنابراین اگر تمایل دارید، می‌توانید ویژگی‌های اصلی را پیش از انتشار نسخه نهایی، امتحان کنید.

Samsung Internet 15.0 beta

امروز نسخه 15.0beta برنامه Samsung Internet منتشر شد و اکنون در دسترس قرار گرفته است. همانطور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید را برای این نسخه در نظر گرفته است که ممکن است بخواهید آن‌ها را امتحان کنید.

 

نسخه جدید مرورگر سامسونگ و ویژگی‌های جدید آن

در آخرین نسخه منتشر شده این برنامه، سامسونگ نسبت به بهبود ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی مرورگر وب خود، اقدام  کرده است. این حوزه برای سامسونگ همواره بسیار حائز اهمیت بوده است.

نسخه جدید Samsung Internet ویژگی جدیدی را ارائه داده است که از دستگاه شما در مقابل اثر انگشت محافظت می‌کند. این روش، استفاده از شبکه برای ایجاد ارتباط و ردیابی کاربران را ارائه می‌دهد. اکنون این نسخه به یک فناوری پیشرفته ضد ردیابی مجهز شده است تا شما را در برابر این مسئله محافظت نماید. بدین ترتیب، کاربران کنترل بیشتری بر روی داده‌هایی که توسط مرورگر بر روی دستگاه ذخیره شده، خواهند داشت.

کاربران اکنون به واسطه این ویژگی جدید، نه تنها قادر به حذف داده‌های ذخیره شده هستند، بلکه قابلیت مشاهده آن چه که حذف می‌شود را دارند. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا انتخاب کنند که تصاویر یا پرونده‌ها را ذخیره کنند. به علاوه قادر خواهند بود تا اطلاعات مرتبط با فرم‌ها را جهت تکمیل خودکار حفظ کنند. باید بدانید که چنین ویژگی‌هایی عموما روی مرورگرهای دسکتاپ دیده می‌‌شوند. اینکه سامسونگ چنین قابلیتی را از مرورگرهای دسکتاپ به مرورگرهای موبایل آورده است بسیار حائز اهمیت است.

تغییرات قابل توجه در رابط کاربری مرورگر اینترنت سامسونگ

ویژگی Smart Go Next برای هدایت بهتر بین فرم به مرورگر سامسونگ اضافه می‌شود

بهبود تجربه کاربری در نسخه جدید

برای بهبود تجربه کاربری، جدیدترین نسخه Samsung Internet، قادر است تا به طور موقت صفحات مشاهده شده را ذخیره کند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند بدون نیاز به بارگیری مجدد، دوباره از آن صفحات بازدید کنند. این کار سبب می‌شود تا استفاده از حجم دیتای مصرفی به مراتب کاهش یابد.

از سوی دیگر، حالت مخفی یا Secret mode نیز با بهبودهای مختلفی همراه شده است. با فعال شدن این حالت، حتی در صورت بسته شدن و راه‌اندازی مجدد برنامه، حالت مخفی مرورگر باقی خواهد ماند. این ویژگی سبب می‌شود تا مراحل اضافه‌ای که کاربران بعداً هنگام فعال کردن مجدد حالت مخفی طی می‌کنند، کاسته شود.

در نهایت، نسخه جدید این نرم‌افزار یک ابزارک جستجوی بصری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. برای استفاده از این ابزارک کافیست تا آن را در صفحه اصلی قرار دهید و از آن برای جستجوی سریع اطلاعات به دو صورت جستجو صوتی و جستجو تایپی استفاده کنید.

Samsung Internet 15.0 beta اکنون برای دانلود و نصب از فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران است. همچنین می‌توانید آن را نیز از فروشگاه گلکسی نیز دانلود و نصب کنید. از دانلود و نصب این نرم‌افزار از منابع ناشناخته همچون وب‌سایت‌های غیر مطمئن، کانال‌های شبکات اجتماعی و لینک‌های ناشناخته پرهیز کنید.

دانلود مرورگر Samsung Internet 15.0 beta

مروگر سامسونگ Internet از همیشه سریع‌تر شد و از شما در برابر مخرب‌های اینترنتی محافظت می‌کند

تست سرعت مرورگر‌های سامسونگ در مقابل کروم، فایرفاکس و اج ؛ کدام مرورگر موبایلی سریع‌تر است؟

نظر شما چیست؟ آیا از امکانات و ویژگی‌های جدیدی که به این برنامه افزوده شده است، راضی هستید؟ به نظر شما سامسونگ باید چه قابلیت‌هایی را در نسخه‌های بعدی به مرورگر موبایل خود اضافه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان