حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مروگر سامسونگ Internet از همیشه سریع‌تر شد و از شما در برابر مخرب‌های اینترنتی محافظت می‌کند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید برای شما گفتیم که سامسونگ بر روی مرورگر اختصاصی خودش سرمایه گذاری خاصی انجام داده و قرار است بهینه‌سازی‌های زیادی را انجام دهد. این مرورگر برای اندروید به نسخه 7.2 بروزرسانی شده و اکنون از سرعتی به مراتب بیشتر برخوردار است. در ادامه همراه باشید.

در نسخه جدید این مرورگر از موتور Chromium M59 استفاده شده و به صورت کامل از بازی‌های آنلاین با بهترین سرعت پشتیبانی می‌کند. جدای از این که بهبود‌های زیادی در ظاهر آن شاهد هستیم و سرعت خود اپلیکیشن نیز بهبود داشته است، سامسونگ موارد امنیتی خاصی برای محافظت در برابر مخرب‌های اینترنتی لحاظ کرده و به جرئت می‌توان گفت با مرورگر کاملا متفاوتی رو به رو‌ ایم.

نکته جالبی که ممکن است شما نیز با آن برخورد کرده باشید، بحث جابه جایی میان تب هاست که بهبود‌های خوبی داشته و حتی بر روی دستگاه‌هایی با رم کمتر از ۱ گیگابایت هم سریع‌تر از گذشته انجام می‌شود.

شاید بر روی دستگاه سامسونگی خودتان کمتر به سراغ این مرورگر رفته باشید اما با توجه به بروزرسانی‌های اخیر به نظر می‌رسد وقت آن باشد که کمی هم با این اپلیکیشن سر و کله بزنید شاید نظرات در مورد آن کاملا عوض شود. این مرورگر بر روی تمامی دستگاه‌های اندروید ۵ به بالا از طریق گوگل پلی قابل نصب خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ناخودآگاه میریم سمت گوگل کروم.

abolfazlbt

از زمانی که نسخه بتا رو برای همه دستگاه های اندرویدی منتشر کرده دارم ازش استفاده میکنم میشه گفت ۸۰ درصد ازش راضیم.

Peiman

فک کنم فک کنم تنها گوشی اندرویدی که مرورگر اختصاصی داره سامسونگ. بقیه شرکتها از کروم استفاده کردند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....