حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید مرورگر سامسونگ با قابلیت همگام شدن بوکمارک‌ها با گوگل کروم

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مرورگر

شرکت‌های مختلف با ارایه نرم افزارهای مفید و معمولا پیش فرض روی محصولات خود، سعی در تصاحب سهم بازار دارند. سامسونگ یکی از شرکت هایی است که مرورگر اینترنت مخصوص خود را توسعه داده و به لطف محصولات موبایلی‌ش، کاربر زیادی هم دارد. اگر از این مرورگر استفاده می کنید خبر خوبی برای شما داریم. آپدیت جدید مرورگر سامسونگ با قابلیت همگام شدن بوکمارک‌ها با گوگل کروم ارائه شده است.

آپدیت جدید مرورگر سامسونگ

مرورگر اینترنت سامسونگ حالا می‌تواند نشانک‌ها یا همان بوک‌مارک‌ها (Bookmarks) را با Google Chrome همگام‌سازی کند. این ویژگی که برای اولین بار در تابستان در نسخه بتا این اپلیکیشن معرفی شد، سرانجام در اختیار تمامی کاربران قرار گرفت.

آپدیت جدید مرورگر سامسونگ

آپدیت جدید مرورگر سامسونگ

برای فعال کردن همگام‌سازی بوک‌مارک‌ها، ابتدا باید افزونه Samsung Internet Chrome Extension را دانلود کرده و وارد حساب سامسونگ خود شوید. از آنجا باید گزینه بوکمارک‌های Chrome و سپس Import را انتخاب کنید.

پیش از آن، مطمئن شوید که جدیدترین نسخه مرورگر سامسونگ یعنی تسخه 19 را از Play Store یا Galaxy Store سامسونگ دارید، سپس به تنظیمات بروید و گزینه Sync with Samsung Cloud را فعال کنید.

جالب است که همگام سازی نشانک حتی در تغییرات رسمی این نرم افزار عنوان نشده است. این به‌روزرسانی همچنین یک ویژگی جدید Privacy Info برای هر وب‌سایت، یک ویجت جدید اینترنت سامسونگ، امکان استفاده از افزونه‌ها در حالت مخفی، ضد ردیابی هوشمند و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد.

شما از چه مرورگری روی موبایل خود استفاده می کنید؟ دلیل انتخاب شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)