حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Blade A31 با اندروید ١١ نسخه Go رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار، اسمارت‌فون

کمپانی چینی ZTE، در رده‌های مختلفی فعالیت می‌کند. برجسته‌ترین گوشی‌های این کمپانی، گوشی‌های سری Axon هستند. اما ZTE در برخی مواقع، گوشی‌های اقتصادی خود را نیز رونمایی می‌کند. این گوشی‌ها تحت سری Blade عرضه می‌شوند. در نهایت، جدیدترین گوشی این سری، یعنی گوشی ZTE Blade A31 رونمایی شده است. در ادامه، قصد داریم تا به مشخصات فنی و قیمت این دستگاه بپردازیم.

مشخصات فنی و قیمت گوشی ZTE Blade A31

همان طور که گفتیم، ZTE یک کمپانی چینی است. این کمپانی چینی، در حوزه‌های مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد. حال جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت با نام Blade A31 رونمایی شده است. این دستگاه که در رنج اقتصادی رونمایی شده است، قیمت مناسبی هم دارد. به گزارش Gizmochina، گوشی ZTE Blade A31 بی سر و صدا رونمایی شده است. این رونمایی، در کشور روسیه به انجام رسیده است. این دستگاه، یک گوشی اقتصادی است. حال، می‌خواهیم نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این گوشی داشته باشیم تا ببینیم که جدیدترین محصول ZTE، چه امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

در ابتدا، این گوشی مجهز به نمایشگری ۵.۴۵ اینچی از نوع IPS LCD می‌باشد. وضوح این نمایشگر، +HD است و نسبت تصویر ١٨:٩ دارد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این گوشی، کم نیستند. در بالای این حاشیه‌ها، دوربین سلفی تکی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. بدنه گوشی Blade A31، از جنس پلی کربنات می‌باشد. با این حال، خمیدگی در این بدنه نمود دارد که سبب بهبود ارگونومی می‌شود. دوربین اصلی نیز دارای ماژول مستطیلی شکل است. وضوح این دوربین تکی، ٨ مگاپیکسل است.

مشخصات فنی ZTE Blade A31

کمپانی ZTE، از اندروید ١١ نسخه Go به طور پیش فرض بر روی گوشی اقتصادی جدید خود استفاده کرده است. تراشه NFC در این دستگاه موجود می‌باشد. تراشه به کار رفته در ZTE Blade A31، یونیساک SC9863A نام دارد. این تراشه، پیش‌تر در گوشی Nokia C20 Plus هم استفاده شده بود. ٢ گیگابایت حافظه رم در کنار ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. درگاه کارت حافظه جانبی در Blade A31 قابل استفاده است. ظرفیت باتری این گوشی، تنها ٣,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. توان شارژر این گوشی همچنان مشخص نیست. بلوتوث نسخه ۴.٢ و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی تعبیه شده‌اند. در نهایت، وزن و ضخامت Blade A31 به ترتیب برابر با ١۶۶ گرم و ٨.٩ میلی متر می‌باشد. اما قیمت این گوشی چطور است؟

همان طور که گفتیم، گوشی ZTE Blade A31 برای اولین بار در روسیه رونمایی شده است. قیمت این دستگاه، برابر با ٧,۴٩٠ روبل (معادل ١٠١ دلار آمریکا) است. حال، با توجه به این برچسب قیمتی چه نظری در مورد Blade A31 دارید؟ آیا با چنین بودجه‌ای، حاضر به تهیه ZTE Blade A31 هستید؟ در این بازه قیمتی، چه گوشی بهتری وجود دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️