حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6T رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس 6T بالاخره رسما معرفی شد و مراسم این شرکت در نیویورک را می توان یکی از حوصله سربرترین مراسم ها دانست که یک موبایل را که کاملا میشناختیم دوباره معرفی شد آن هم با جزئیات خیلی زیادی که اصلا نیاز به گفتن آن ها نبود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره وان پلاس 6T بیشتر صحبت کنیم.

وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) دستگاهی است که در تصاویر بالا می بینیم. کاهش عرض بریدگی نمایشگر و محدود کردن آن به دربرگرفتن دوربین سلفی ایده خوبی است تا زمانی که بتوان فکری به حال دوربین سلفی کرد. همچنین بلندگوی مکالمه روی لبه بالایی بین شیشه و فریم فلزی قرار دارد که انتخاب جالبی به نظر می رسد.

حسگر اثرانگشت از روی قاب پشتی حذف شده و فقط شاهد یک دوربین دوگانه و فلاش LED دوتایی هستیم. حسگر اثرانگشت وان پلاس 6T همانطور که می دانیم یکپارچه با نمایشگر است. وان پلاس ۶ تی را می توان یک پرچمدار میانه رو و خوش قیمت دانست که پیشرفت های منطقی و خوبی را نسبت به وات پلاس ۶ ارایه می کند. این دو تغییر کوچک اما تاثیر گذار می تواند در پیشرفته بودن این دستگاه در نگاه کاربران نیز تاثیر ویژه ای بگذارد اما به یاد داشته باشید که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اپتیکال هنوز کمی کند است.

سیستم عامل اندروید ۹ یکی از برتری های ویژه وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) خواهد بود. همانطور که پیش از این نیز گفته ایم این به معنی آپدیت آپدیت شدن وان پلاس ۶ تی اندروید ۱۱ است و این نکته مهمی است. مثلا پرچمدارهایی مثل گلکسی نوت ۹ که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ با اندروید ۸ عرضه شده اند، در نهایت آپدیت اندروید ۱۰ را می گیرند. حافظه رم ۸ گیگابایت و چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در لیست مشخصات سخت افزاری OnePlus A6013 دیده می‌شود. عملکرد کلی وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) با توجه به امتیاز کسب شده خوب است.

وان پلاس 6T

وان پلاس 6T

باتری 3700 میلی آمپری برای وان پلاس 6T که پیش از این شنیده شده بود با سرعت 20 وات شارژ می شود و دوربین دوگانه 20+16 مگاپیکسلی نیز آمده تا عکاسی خوبی برای شما داشته باشد. مشخصا می توان گفت پردازش نرم افزاری در آن بهینه تر شده است. نمونه دوربین وان پلاس 6T منتشر شد و می بینیم که عملکرد خوبی خواهد داشت. همچنین مقایسه دوربین وان پلاس 6T با آیفون Xs مکس، گلکسی نوت 9 و پیکسل 3 ایکس ال را هم دیده ایم که هر چند نتیجه مشخص نیست اما گزینه B را می توان گفت که وان پلاس 6T است.

همچنین آنباکسینگ وان پلاس ۶ تی (OnePlus 6T) و بسته بندی همیشگی وان پلاس را هم چند ساعت پیش از معرفی رسمی آن دیدیم. نظر شما درباره وان پلاس 6T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

خیلی هم عالی
ای کاش دوربین پشتش سه گانه بود و مثل الجی وی ۴۰ یا میت ۲۰ پرو یا گلویی اس۱۰ بود ( واید ، تله، اصلی )

Rog_Pc_Gamer

اینم حالت نایت مود داره
یعنی قراره اینم تو شب سامسونگو له کنه
نمونه عکس های می میکس ۳ رو تو نایت مود دیدم باید بگم عالی بودن سامسونگم عالی بود ولی نوت ۹ جزو ۱۰ تای اول بمونه تو شب جای شکرش باقیه
واقعا متاسفم برای سامسونگ حتی در حد وانپلاسم تو نوشتن الگوریتم دوربین نیست
به فرضم تو اس۱۰ نایت مود بیاره خوب اخه فکر میکنین بده برای نوت ۹؟ خخخ

Amin

در مورد اینکه حرفات در مورد عدم توانایی نوشتن الگوریتم دوربین شرکتی که ۸ سال سابقه‌ی سیستم عامل نوشتن داره درسته یا نه صحبتی نمی‌کنم.
اما خوبه بدونی که ویژگی‌های پرچمداران جدید به تدریج به پرچمداران سابق داده می‌شه.
مثالش همین اواخر سوپر اسلوموشن و ای‌آر ایموجی برای اس۸ و نوت ۸ و همچنین در آینده بهینه‌سازی صحنه‌ی دوربین (یا همون معروف به هوش مصنوعی) برای اس۹ هستش.

نیما عرفانی

سلام سینا جان خدا قوت
اینم از لینک تست مقاومت وان پلاس 6 تی در یوتیوب که 1 ساعت پیش قرار دادن
https://www.youtube.com/watch?v=6RGq6WM5WBg
با تشکر

CAPCOM

عالی فقط ای کاش باطری از ۴۰۰۰ میلی آمپر پایینتر نبود ایجور دیگه جای هیچ بحثی نبود

siavash-t

خیلی خوبه. یه جورایی می شه گفت ناچ نداره. فقط ای کاش باتری با حجم بیشتر روی گوشی می گذاشت. الان که هواوی گوشی با باتری ۴۲۰۰ (یادم نیست کدوم مدلش) می ذاره و حرفه که اس ۱۰ قراره ۴۰۰۰ باشه، وان پلاس ۳۷۰۰ گذاشته. یعنی برای مقایسه اینطوری بگم که اس ۷ اج ۳۶۰۰ه، ولی وان پلاس که جدیدا معرفی شده ۳۷۰۰. ای کاش بیشتر بود.

Pouya

گوشیه خوبیه ناچشم قابل تحمل تره

علی شیخ زاده

بسیار عالی خوشم اومد مخصوصا قیمتش

BeFair

گوشی جالبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)