حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو Xiaomi با نمایشگر دوم و سوراخ نمایشگر دوگانه در حق اختراع این شرکت دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

این سال برای شیائومی و به خصوص در زمینه ثبت اختراع، سال شلوغی بود. این برند چینی پیش از این حق ثبت اختراع دو گوشی تاشو را با نام های Mi Mix Fold و Mi Mix Flip ثبت کرده بود. اخیرا، ما در مورد Xiaomi Mi Fold با طراحی تاشو به سمت داخل هم چیزهایی شنیده ایم. اکنون، شیائومی ثبت اختراع دیگری را ارائه داده است که یک تلفن تاشو ساده را به نمایش می گذارد. گوشی تاشو Xiaomi با نمایشگر دوم و سوراخ نمایشگر دوگانه در حق اختراع این شرکت دیده شده است.

گوشی تاشو Xiaomi با نمایشگر دوم

در حق اختراع شیائومی یک گوشی تاشو جدید را شاهدیم که با یک مکانیزم ساده ارائه می شود. شیائومی حق ثبت اختراع جدید را به WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) ارائه داده است.

گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Fold رسما معرفی شد

طبق حق ثبت اختراع، گوشی تاشو شیائومی از طراحی مشابه Mi Mix Flip با مکانیزم تاشو به سمت داخل برخوردار است. به نظر می رسد که این گوشی از گوشی تاشو گلکسی Z Flip هم الهام گرفته است زیرا گوشی تاشو Xiaomi تقریباً از فرم فکتور یکسانی برخوردار است.

گوشی تاشو شیائومی در حق اختراع این شرکت با نمایشگر دوم دیده می شود

گوشی تاشو شیائومی در حق اختراع این شرکت با نمایشگر دوم دیده می شود

این گوشی دارای دوربین دوگانه اصلی است که به همراه نمایشگر ثانویه به صورت افقی قرار گرفته اند. هنگام باز شدن، یک صفحه اصلی بزرگ با حاشیه های نازک وجود دارد. این دستگاه همچمین یک دوربین سلفی دوگانه در سمت چپ و بالای صفحه دارد.

علاوه بر این، گوشی تاشو مذکور شیائومی دارای یک دکمه تنظیم صدا و یک دکمه پاور در سمت راست است. از دیگر نکات مشخص در این حق اختراع می توان به خروجی بلندگو و درگاه USB Type-C در پایین اشاره کرد.

گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Flip می تواند رقیب ارزان Galaxy Z Flip 3 باشد

از آنجا که دستگاه مذکور هنوز در مرحله ثبت اختراع است، ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا ببینیم که به چیزی واقعی تبدیل شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که کدام طراحی برای گوشی های تاشو برای شما جذاب تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)