حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Flip می تواند رقیب ارزان Galaxy Z Flip 3 باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

پس از مدت ها و حتی سال ها شایعات، اولین گوشی تاشو شیائومی ۳ ماه پیش معرفی شد. گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Fold قرار است با Galaxy Z Fold 2 مقایسه شود اما حقیقتا در آن حد و اندازه ها نیست. با این حال با قیمت ارزان تر می تواند رقابت کند. امروز همچنین می شنویم که گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Flip می تواند رقیب ارزان Galaxy Z Flip 3 باشد. این گوشی در یک حق اختراع دیده شده و هنوز با معرفی رسمی فاصله دارد.

گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Flip

پایان سال ۲۰۱۹ بود که این برند چینی حق اختراع گوشی تاشو با دوربین پاپ آپ را ثبت کرد. اوایل سال جاری، این شرکت همچنین یک گوشی تاشو با صفحه نمایش دوم کوچک را به ثبت رساند. امروز یک حق اختراع دیگر به شیائومی اعطا شده و به نظر می رسد این بار یک مدل نسبتا ارزان است.

شیائومی Mi Mix Flip

شیائومی Mi Mix Flip

همین امروز یک حق اختراع از طرف دفتر ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) برای گوشی تاشو با فرم فکتور Flip که دارای دوربین دوگانه سلفی درون سوراخ نمایشگر و یک دوربین سه گانه گرد در پشت به شیائومی اعطا شد.

دستگاه ظاهری مدرن دارد. در موقعیت باز شده، حاشیه های نمایشگر نسبت به گوشی های معمولی شیائومی کمی بیشتر است. پیش از این ما Galaxy Z Flip سامسونگ را با این طراحی دیده بودیم. یک سوراخ نمایشگر عریض در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی دیده می شود. این ممکن است نشان دهنده این باشد که شیائومی می خواهد با این گوشی جوانان را مجذوب خود کند.

به نظر نمی رسد که این مدل دارای صفحه نمایش بیرونی باشد، به همین دلیل تا حدودی به همین دلیل است که انتظار داریم این مدل ارزان تر از Galaxy Z Flip از سامسونگ باشد. سیستم دوربین در عقب نیز نشان می دهد که این یک مدل نسبتا مقرون به صرفه است.

با نگاهی به قاب پشتی، شاهد یک سیستم دوربین گرد هستیم که دارای سه لنز دوربین است. از نظر طراحی، این دوربین شباهت های زیادی با دامنه تلفن هوشمند ارزان قیمت شیائومی ردمی نوت – مانند Redmi Note 9T – نشان می دهد. سرانجام، در سمت راست دکمه های فیزیکی که احتمالاً دکمه پاور و دکمه های میزان صدا هستند را مشاهده می کنیم. قسمت پایین فضای محفظه سیم کارت، پورت USB-C و بلندگو را ارایه می کند.

گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Fold رسما معرفی شد

در حال حاضر مشخص نیست که اولین گوشی تاشو Flip طور شیائومی چه زمانی معرفی می شود. سامسونگ Galaxy Z Flip 3 احتمالا مرداد ماه ۱۴۰۰ معرفی می شود. تصور نمی شود که شیائومی بخواهد گوشی Mi Mix Flip را در همان بازه زمانی ارائه دهد. Mi Mix Fold در حال حاضر فقط در چین موجود است، بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا مدل تاشو جدید در اروپا عرضه می شود یا خیر.

نظر شما چیست؟ طرفدار گوشی های تاشو Flip طور هستید یا Fold طور؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)