حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ مدل ۲۰۲۱ گلکسی M21 را معرفی خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

تقریبا یک سال و نیم پیش بود که سامسونگ گلکسی ام ۲۱ با دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد. این دستگاه بنابر باتری بزرگ و اگزینوس ۹۶۱۱ توانست فروش خوبی داشته باشد. همین ۳ ماه پیش هم آپدیت اندروید ۱۱ برای Galaxy M21 ارایه شد. با توجه به اینکه این دستگاه با اندروید ۱۰ ارایه شده بود، شاید انتظار آپدیت اندروید ۱۲ برای آن وجود داشته باشد اما چیزی قطعی نیست. با تمام این ها، امروز می شنویم که سامسونگ مدل ۲۰۲۱ گلکسی M21 را معرفی خواهد کرد. دستگاهی که با اندروید ۱۱ و One UI 3.1 عرضه می شود اما شاید تراشه جدید نداشته باشد.

مدل ۲۰۲۱ گلکسی M21

سری گوشی های Galaxy M سامسونگ دستگاه های کاملاً مقرون به صرفه ای هستند و قطعا Galaxy M21 یکی از تلفن های این خانواده بود. ما قبلا درباره ارایه نسخه ۲۰۲۱ سامسونگ Galaxy M21 شنیده بودیم و اکنون مشخصاتی درباره آن داریم.

گلکسی M21

گلکسی M21 (مدل اولیه)

منبع خبری ایشان آگاروال، مشخصات گوشی را عنوان کرد و متأسفانه به نظر می رسد این همان تلفن سال گذشته است. در واقع، گزارش می شود که تنها تفاوت عمده این است که گوشی جدید با One UI 3.1 و اندروید ۱۱ پیش فرض عرضه می شود. گوشی اصلی با اندروید ۱۰ عرضه شد اما اندروید ۱۱ را دریافت کرد.

به جز این مورد، می توانید انتظار یک پنل 6.4 اینچی FHD+ از نوع OLED، تراشه Exynos 9611 به همراه حداکثر 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید. در کنار آن یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری با شارژ ۱۵ واتی ارایه می شود. سامسونگ Galaxy M21 (و به همین دلیل 2021Edition) همچنین یک دوربین سه گانه اصلی را ارائه می دهد که دارای یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی است. یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی هم وجود دارد.

حیف است که ما چیپست بهتری را شاهد نیستیم، زیرا Exynos 9611 هنوز از هسته های بسیار قدیمی Cortex-A73 و Cortex-A53 و همچنین گرافیک قدیمی Mali-G72 MP3 استفاده می کند. حتی گلکسی M21s هم با همین تراشه ارایه شد.

هیچ صحبتی در مورد قیمت گذاری وجود ندارد ، اما مدل اصلی آن تقریباً با حدود ۱۷۴ دلار به بازار عرضه شده است ، بنابراین انتظار داریم قیمت مشابهی برای نسخه Galaxy M21 2021 Edition داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل ۲۰۲۱ گلکسی ام ۲۱ هستید؟ از سری گلکسی M خرید می کنید یا سری گلکسی A را ترجیح می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)