حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین آپدیت ویندوز ۱۱ پیش نمایش ارایه شد: بیلد 22000.65 برای برطرف کردن باگ ها

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | Windows 11، آپدیت

پیش نمایش ویندوز 11 بدون شک یکی از نمونه های پرباگ‌ی است که من تا کنون دیدم. خوشبختانه کمتر از ۲ هفته از عرضه آن، اولین آپدیت ویندوز ۱۱ پیش نمایش ارایه شده است. بیلد 22000.65 ویندوز 11 برای برطرف کردن باگ های آن و البته افزودن برخی ویژگی های جدید در دسترس است.

اولین آپدیت ویندوز ۱۱ پیش نمایش

مایکروسافت Windows 11 Preview Build 22000.65 را منتشر کرده است که هم اکنون از طریق Insider Channel در دسترس کاربران Insiders است. همانطور که انتظار دارید، سیستم عامل ذکر شده تغییرات زیادی را با خود به همراه می آورد که باید روند کار با سیستم عامل را راحت تر کند.

یکی از مهمترین تغییرات مربوط به منوی استارت می شود که دارای یک نوار جستجوی سراسری در بخش بالایی خود دارد. نوار جستجوی دیگر، مانند قبل در بالای منوی ویجت ها (Windows+W) قرار دارد.

منو جدید ویندوز ۱۱ بیلد 22000.65

منو جدید ویندوز ۱۱ بیلد 22000.65 با نوار جستجو

تنظیمات Power Modes در صفحه Power & Battery و در منوی Options نمایش داده می شود. تغییر “Power Modes” از طریق Context menu نیز در دسترس است که با کلیک کردن روی آیکون باتری در نوار وظیفه می توانید آن را باز کنید. کاربر می تواند به راحتی عملکرد دستگاه را افزایش دهد یا برعکس، آن را کاهش دهد تا عمر باتری را افزایش دهد.

یکی از ویژگی های مفید ویندوز 11 ، چیدمان پنجره جدید است که به کاربر اجازه می دهد تا پنجره های برنامه را بر اساس تنظیمات پیش فرض روی نمایشگر مرتب کند. در بیلد جدید، این ویژگی برای دستگاه های با صفحه کوچک و در هنگام استفاده در جهت عمودی بهینه شده است. توسعه دهندگان همچنین طراحی برخی از کادرهای بازشونده هشدار دهنده سیستم را به روز کردند، تا آنها را با ظاهر ویندوز 11 سازگارتر کند.

دانلود تصویر زمینه ویندوز ۱۱ با کیفیت 4K

پیش نمایش رسمی ویندوز ۱۱ (Windows 11 preview) برای دانلود ارایه شد

مایکروسافت بسیاری از اصلاحات جزئی را برای بهبود ثبات سیستم عامل انجام داده است. در اینجا لیستی کاملی از تغییرات Windows 11 Build 22000.65 را مرور می کنیم:

  1. ۱- در حال حاضر منو Start یک جعبه جستجو دارد تا مراحل جستجو شما را آسان تر کند. (البته پیش از این با فشردن دکمه Start و آغاز کردن به تایپ می توانستید جستجو کنید ولی حالا نمود بصری بهتری دارد)
  2. ۲- در تسک بار تنظیمات مربوط به چندین نمایشگر نشان داده می شود که می تواند از طریق مسیر Settings > Personalization > Taskbar فعال شود.
  3. ۳- ما چندین باکس بازشونده هشدار سیستم را به روز کرده ایم. مانند هشدار کم شدن باتری در لپ تاپ شما؛ یا هنگامی که تنظیمات صفحه نمایش خود را با طراحی بصری جدید ویندوز 11 تغییر می دهید.
  4. ۴- اکنون تنظیمات “Power power” در صفحه Power & battery (تنظیمات) در دسترس هستند.
  5. ۵- با کلیک راست روی دسکتاپ اکنون بدون نیاز به کلیک روی “نمایش گزینه های بیشتر” ، گزینه Refresh مستقیماً وجود دارد. (بالاخره!)
  6. ۶- با کلیک راست بر روی یک فایل .ps1 در File Explorer اکنون مستقیماً گزینه های Run with PowerShell و بدون نیاز به کلیک روی “نمایش گزینه های بیشتر” وجود دارد.
  7. ۷- چینش عمودی پیش فرض موجود در هنگام استفاده از دستگاه هایی با نمایشگر کوچکتر بهینه شده است. اکنون می توانید به جای چهار برنامه، سه برنامه را کنار هم قرار دهید.
  8. ۸- بر اساس همکاری با محبوب ترین ارائه دهنده GIF در چین (weshineapp.com) گزینه های GIF اکنون برای Windows Insiders در چین از طریق پنل اموجی (با میان بر WIN +.) در دسترس هستند. اگر مکان ویندوز شما، چین تنظیم شده باشد داده های GIF از weshineapp.com ارایه می شوند.
  9. ۹- با کلیک راست روی آیکون حجم صدا در تسک بار، اکنون گزینه ای برای عیب یابی مشکلات صدا وجود دارد.

شما ویندوز ۱۱ پیش نمایش را نصب کردید؟ این آپدیت ویندوز ۱۱ را دریافت کردید؟

آپدیت ویندوز ۱۱ رایگان است 😍

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

من ریختم اینقدر باگ داشت و کند بود پاکش کردم دوباره 10 ریختم. اصلا به عنوان سیستم اصلی نریزید که خیلی عیب و ایراد داره و من دیگه صبر میکنم تا نهاییش بیاد. یک باگی داره که الکی 1 گیگ از رم رو درگیر میکنه بخاطر درایورهای کارت گرافیک ظاهرا… خیلی روی اعصابه و نمیشه اصلا از سیستم استفاده کرد

razmandeh313

خوشبختانه مشکل خاصی نداشتم تا الان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)