حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ویندوز ۱۱ رایگان است 😍

مایکروسافت امشب رسما از ویندوز 11 رونمایی کرد. این شرکت نرم افزاری متعهد شده است که این نسخه را برای کاربران ویندوز 10 به صورت رایگان ارایه دهد. بله، آپدیت ویندوز ۱۱ رایگان است. هر چند این موضوع برای کاربران موبایل بدیهی است اما برای مایکروسافت آنقدرها بدیهی نبود!

آپدیت ویندوز ۱۱

تقریباً مانند رایگان بودن ویندوز 10 برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8 حالا امسال هم نسخه جدید ویندوز 11 برای کاربران موجود ویندوز 10 رایگان خواهد بود.

حداقل سیستم مورد نیاز برای ویندوز ۱۱

 

تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر است که حداقل سخت افزار مورد نیاز ویندوز ۱۱ را داشته باشد. این حداقل حالا شامل یک پردازنده 64 بیتی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. ویندوز 11 از طریق Windows Update تقریباً به همان روشی که قبلاً به روزرسانی ویندوز 10 در دسترس قرار گرفته است، ارایه می شود.

ویجت ویندزو ۱۱

ویجت ویندزو ۱۱

ویندوز 11 شامل رابط کاربری جدید همراه با تعمیرات اساسی منوی استارت، بهبود عملکرد و به روزرسانی برای بهبود چند وظیفه‌گی است. حتی شامل دسترسی به برنامه های اندروید از طریق Appstore آمازون نیز می شود.

پشتیبانی از نرم افزارهای اندروید روی Windows 11 : بزرگترین غافلگیری امشب

البته که ما انتظار نداشتیم که مایکروسافت برای به روزرسانی در ویندوز 11 هزینه ای را از کاربران دریافت کند، خصوصاً اینکه این شرکت بیشترین درآمد ویندوز خود را از طریق مجوزهای تجاری و نصب شده کسب می کند. با این حال باز هم این خبر خوبی برای مصرف کنندگان دستگاه های ویندوز 10 است که نسخه بعدی ویندوز 11 به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

در حالی که مایکروسافت تاریخ انتشار دقیقی برای ویندوز ۱۱ را به اشتراک نگذاشته است، این شرکت می گوید:

“ویندوز 11 به رایگان برای رایانه های شخصی Windows 10 و رایانه های شخصی جدید از ابتدای تعطیلات در دسترس خواهد بود.”

آیا ویندوز ۱۱ روی کامپیوتر من نصب می شود؟ Windows PC Health را همین حالا دانلود کنید

شما برای ارتقا به ویندوز ۱۱ آماده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تکبیــــر✊🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)