حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید Microsoft Office با شباهت به طراحی Windows 11 برای دانلود ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | Windows، مایکروسافت

تقریبا ۲ هفته پیش بود که برای شما نوشتیم طراحی آفیس جدید مایکروسافت با طراحی Windows 11 هماهنگ بوده و بسیار زیباست. اگر به این طراحی جدید که شامل گوشه های گرد و طراحی جدید ویندوز ۱۱ است علاقه دارید، خبر خوبی برای شما دارم. طراحی جدید Microsoft Office با شباهت به طراحی Windows 11 برای دانلود ارایه شده است.

دانلود آفیس با طراحی جدید Windows 11

پیش نمایش ویندوز ۱۱ مدتی است که عرضه شده است. این بیلد از ویندوز ۱۱ واقعا پرباگ و لگ تر از نسخه لو رفته آن بود. البته خب از بیلدهای پیش نمایش توسعه دهندگان بیشتر از این هم انتظاری نمی رود. در حالی که مایکروسافت در تلاش است تا مشکلات سازگاری ویندوز 11 تازه منتشر شده را برطرف کند، این شرکت به دنبال معرفی یک رابط کاربری جدید برای برنامه های مجموعه Office خود است.

طراحی جدید Microsoft Office

طراحی جدید Microsoft Office

اگرچه قرار بود طراحی جدید آفیس هفته گذشته عرضه شود، این شرکت ردموندی اعلام کرد که نسخه بتا رابط کاربری به روز شده اکنون برای دانلود Insider در دسترس است. کاربران برای تست این رابط کاربری جدید به ویندوز 11 و یا ویندوز 10 نیاز دارند.

طبق پست رسمی وبلاگ مایکروسافت، آفیس جدید همان زبان طراحی روان را دارد که در ویندوز 11 با آن روبرو شده ایم. این شرکت اظهار داشت که از سال ۲۰۱۷ روی این طراحی جدید کار می کند. به هر صورت این ۴ سال می تواند خیلی زمان قابل توجهی باشد.

گوشه های گرد و بیشتر

مایکروسافت نوید یک تجربه طراحی ساده، طبیعی و سازگار با همه برنامه های ویندوز شما را می دهد. این به روزرسانی MS Office گوشه های گرد را از ویندوز 11 به برنامه هایی مانند Word ، Excel ، PowerPoint ، OneNote ، Outlook ، Access ، Project ، Publisher و … خواهد آورد.

علاوه بر این، کاربرانی که دوست دارند ظاهر و طرح زمینه را در سیستم خود سفارشی کنند، می توانند تم جداگانه را برای برنامه های Windows و Office تنظیم کنند. این کار را می توان با انتخاب موضوع مورد نظر خود از میان تب Office Office در زیر منوی پرونده انجام داد. در صورت تمایل به داشتن تم های متناسب در Office و Windows 11 برای داشتن یک تجربه ثابت ، می توانید “استفاده از تنظیمات سیستم” را انتخاب کنید.

طراحی جدید آفیس

طراحی جدید آفیس

در حالی که مایکروسافت می خواست نوار Ribbon بالای را به نفع نوار فرمان حذف کند، با این حال نوار روبان جایگاه خود را در این به روزرسانی حفظ می کند. همچنین، در حالی که به روزرسانی فعلی به طور عمده اصلاحاتی در طراحی دارد این شرکت در هفته ها و ماه های منتهی به انتشار نهایی، اصلاحات بیشتری را وعده می دهد.

دانلود نسخه جدید آفیس با طراحی Windows 11

برای دریافت آخرین نسخه Microsoft Office با طراحی جدید، باید به برنامه Office Insiders وارد شوید. توجه داشته باشید، این برنامه با برنامه Windows Insider متفاوت است که به شما امکان دسترسی به ویندوز ۱۱ را داده است. این برنامه تست بتا برای کاربرانی که اشتراک Office 365 دارند در دسترس است. برای پیوستن به برنامه Insider مراحل زیر را در در هر کدام از نرم افزار های Office دنبال کنید:

  1. ۱- به مسیر File> Account> Office Insider بروید.
  2. ۲- Join Office Insider را انتخاب کنید.
  3. ۳- گزینه “Sign me up for early access to new releases of Office” را انتخاب کنید.
  4. ۴- کانال بتا (Channel beta) را انتخاب کنید.
  5. ۵- با کلیک روی تأیید، با این شرایط موافقت می کنید.

شما وارد این برنامه خواهید شد؟ نظر شما درباره طراحی جدی مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

به نظرتون آیا گوشی با ویندوز 11 ساخته میشه یا خیر ؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)