حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آفیس جدید مایکروسافت با طراحی Windows 11 هماهنگ بوده و بسیار زیباست

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

دیشب ویندوز ۱۱ مایکروسافت معرفی شد. این شرکت با پشتیبانی از اجرای نرم افزارهای اندروید روی Windows 11 واقعا به آینده روشن برای سیستم عامل ویندوز خود چشم دوخته است. با این حال اصلا نمی توان انکار کرد که طراحی جدید ویندوز 11 با گوشه های گرد و پالت های رنگی جذاب، رنگ و بوی بسیار مدرن تری به محبوب ترین سیستم عامل دسکتاپی دنیا داده است. اگر طرفدار آن هستید باید بگویم که طراحی آفیس جدید مایکروسافت با طراحی Windows 11 هماهنگ بوده و بسیار زیباست.

طراحی آفیس جدید مایکروسافت

مایکروسافت همراه با ویندوز 11 چندین نرم افزار پیش فرض دیگر را نیز با رابط کاربری مدرن مبتنی بر Fluent Design تغییر می دهد. ما در مورد File Explorer، تنظیمات رابط کاربری، Notepad ، Paint و موارد دیگر متوجه تغییرات شدیم. مایکروسافت همچنین در UI برنامه های آتی آفیس نیز زبان طراحی جدید با گوشه های گرد را ارائه داد.

طراحی آفیس جدید مایکروسافت با Fluent Design

طراحی آفیس جدید مایکروسافت با Fluent Design

برنامه های Microsoft Office همچنان دارای Ribbon UI هستند، اما Ribbon UI اکنون آیکون های جدید مبتنی بر سیستم Fluent Design را نشان می دهد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، UI آینده تمیز و مدرن به نظر می رسد. با داشتن ویندوز 11 می توان گفت که طراحی جدید آفیس بسیار بهتر مطابقت دارد بنابراین می توانید با هر تم Office که ترجیح می دهید، از تغییرات بصری جدید لذت ببرید. این تم های گرافیکی آفیس جدید شامل موارد زیر می شود:

  1. ۱- حالت تیره
  2. ۲- سفید
  3. ۳- رنگارنگ
  4. ۴- خاکستری تیره

ویندوز ۱۱ مایکروسافت رسما معرفی شد + پشتیبانی از نرم افزارهای اندروید

در ماه های آینده، مایکروسافت برنامه های Office به روز شده را برای مصرف کنندگان منتشر می کند. هنگامی که ویندوز 11 حوالی زمستان ۱۴۰۰ عرضه می شود، می توانید انتظار داشته باشید برنامه های آفیس جدید در Microsoft Store مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ منتظر آفیس جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)