حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه آفیس ۲۰۲۱ مایکروسافت مشخص شد: ۱۳ مهر ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | مایکروسافت

اگر به یاد داشته باشید ۲ ماه و نیم پیش بود که طراحی جدید Microsoft Office با شباهت به طراحی Windows 11 برای دانلود ارایه شد. اگر منتظر این نسخه جدید آفیس هستید خبر خوبی برای شما داریم. تاریخ عرضه آفیس ۲۰۲۱ مایکروسافت مشخص شده و ۱۳ مهر ۱۴۰۰ بود. این همان تاریخ معرفی ویندوز ۱۱ هم هست.

تاریخ عرضه آفیس ۲۰۲۱ مایکروسافت

نسخه نسل بعدی مایکروسافت آفیس امروز برای مشتریان تجاری عرضه می شود. این شرکت مستقر در ردموند همچنین وعده داده است که تاریخ عرضه Office 2021 همان روز ارایه ویندوز ۱۱ بوده که ۱۳ مهر ۱۴۰۰ است.

طراحی جدید Microsoft Office با شباهت به طراحی Windows 11 برای دانلود ارایه شد

مایکروسافت همچنین کانال خدمات طولانی مدت Microsoft Office (LTSC) برای Windows و macOS را در دسترس عموم قرار داده است. اگر می پرسید که LTSC چیست باید بگویم یک نسخه Office 2021 متمرکز بر شرکت است که به مشتریان تجاری و دولتی با مجوز بالا ارائه می شود. مایکروسافت متعهد خواهد بود که از Office LTSC به مدت پنج سال پشتیبانی کند و نسخه دائمی دیگری از Office را در آینده منتشر خواهد کرد.

جزئیات قیمت Microsoft Office 2021 در حال حاضر اعلام نشده است. اگرچه، مایکروسافت اخیراً اولین افزایش قیمت خود را برای مایکروسافت آفیس 365 و مایکروسافت 365 اعلام کرد که از مارس 2022 اعمال می شود.

طبق پست رسمی وبلاگ مایکروسافت، آفیس جدید همان زبان طراحی روان را دارد که در ویندوز 11 با آن روبرو شده ایم. این شرکت اظهار داشت که از سال ۲۰۱۷ روی این طراحی جدید کار می کند. به هر صورت این ۴ سال می تواند خیلی زمان قابل توجهی باشد.

گوشه های گرد و بیشتر

مایکروسافت نوید یک تجربه طراحی ساده، طبیعی و سازگار با همه برنامه های ویندوز شما را می دهد. این به روزرسانی MS Office گوشه های گرد را از ویندوز 11 به برنامه هایی مانند Word ، Excel ، PowerPoint ، OneNote ، Outlook ، Access ، Project ، Publisher و … خواهد آورد.

علاوه بر این، کاربرانی که دوست دارند ظاهر و طرح زمینه را در سیستم خود سفارشی کنند، می توانند تم جداگانه را برای برنامه های Windows و Office تنظیم کنند. این کار را می توان با انتخاب موضوع مورد نظر خود از میان تب Office Office در زیر منوی پرونده انجام داد. در صورت تمایل به داشتن تم های متناسب در Office و Windows 11 برای داشتن یک تجربه ثابت ، می توانید “استفاده از تنظیمات سیستم” را انتخاب کنید.

طراحی جدید آفیس

طراحی جدید آفیس

در حالی که مایکروسافت می خواست نوار Ribbon بالای را به نفع نوار فرمان حذف کند، با این حال نوار روبان جایگاه خود را در این به روزرسانی حفظ می کند. همچنین، در حالی که به روزرسانی فعلی به طور عمده اصلاحاتی در طراحی دارد این شرکت در هفته ها و ماه های منتهی به انتشار نهایی، اصلاحات بیشتری را وعده می دهد.

شما منتظر آفیس ۲۰۲۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

اگه ویندوز ۱۱ واقعا روون باشه و بهینه تر حتما میرم سراغش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)