حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X70 با سنسور دوربین ١/١.۵” اینچی و لرزشگیر Gimbal رونمایی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، ویوو

ویوو یکی از برندهای پر فروش و زیر مجموعه BBK است. در سال‌های گذشته، به وضوح شاهد رشد فروش و درآمدزایی این کمپانی چینی در بازار‌های مختلف، به ویژه بازار چین بوده‌ایم. اما اکنون، زمان آن فرا رسیده است تا شاهد انتشار شایعات مربوط به نسل جدید پرچمداران ویوو باشیم. به همین ترتیب، می‌خواهیم در ادامه این مطلب به مشخصات منتشر شده از ویوو X70 بپردازیم.

ویوو X70 با سنسور دوربین اصلی ١/١.۵” اینچی و لرزشگیر گیمبال روانه بازار می‌شود

ویوو پیش از این، از سری پرچمداران ویوو X60 خود رونمایی کرده بود. دو عضو ارزان قیمت‌تر این سری، Vivo X60 و Vivo X60 Pro نام داشتند. نسخه جهانی این گوشی‌ها، دارای تراشه قدرتمند Snapdragon 870 بودند.

 

ویوو X60 و X60 Pro با اسنپدراگون ۸۷۰ برای بازار جهانی معرفی شدند

 

اما ظاهراً ویوو قصد ادامه رونمایی از گوشی‌های سری X خود را دارد. به همین ترتیب، بر اساس گزارشات Gsmarena، مشخصات جدیدی از Vivo X70 لو رفته است. به نقل از این منبع، ویوو در حال آماده سازی گوشی‌های نسل بعد سری X خود است. به نظر می‌رسد که در این نسل، تمرکز بر روی دوربین بیش از پیش شود. با وجود دوربین محور بودن این سری، مجدداً تغییرات کلیدی دیگری نیز به وقوع خواهد پیوست. این اطلاعات، توسط افشاگر معروف یعنی Digital Chat Station لو رفته‌اند. به همین صورت، برای اولین بار با جزئیات غیر رسمی سری بعد پرچمداران ویوو مواجه هستیم.

اجازه دهید تا از دوربین Vivo X70 شروع کنیم. جایی که ویوو، از یک سنسور دوربین با اندازه بزرگ ١/١.۵” اینچی استفاده کرده است. در کنار این سنسور بزرگ، لرزشگیر گیمبال ۵ محوره نیز به کار گرفته رفته شده است. این لرزشگیر، به طور معمول عملکرد بهتری نسبت به دیگر مدل‌های لرزشگیر دارد. در نتیجه، لرزش تصاویر ثبت شده کم‌تر می‌شود. این لرزشگیر، تا به حال در برخی از مدل‌های خاص گوشی‌های ویوو، مانند X60 Pro Plus استفاده شده است. با این حال، دیگر مدل‌ها همچنان دارای لرزشگیر اپتیکال هستند.

اما نمایشگر این دستگاه چگونه است؟ خب، ظاهراً بر اساس اطلاعات فعلی، تغییرات زیادی در این بخش اعمال نخواهد شد. شاید تنها شاهد بهبود پنل AMOLED در این گوشی باشیم. در نسل قبل، هر سه گوشی عضو خانواده X60، دارای نمایشگر ۶.۵۶ اینچی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی بودند. سنسور دوربین اصلی آن‌ها نیز مشابه یکدیگر بود. اما تنها در بخش لرزشگیر، تفاوت‌هایی دیده می‌شد. اما اجازه دهید تا به باطن Vivo X70 برویم تا ببینیم که چه خبر است.

بر اساس ادعاهای افشاگر مورد اشاره ما، Vivo X70 از همان تراشه به کار رفته در ویوو X70 استفاده خواهد کرد! البته کلاک پردازنده مرکزی این تراشه، دست خوش تغییراتی خواهد شد. مشخصاً، این صحبت‌ها در مورد نسخه Exynos ویوو ایکس ۶٠ است. این تراشه که اگزینوس ١٠٨٠ نام داشت، برای اولین بار در این سری استفاده شده بود. اما در نسخه جهانی سری Vivo X60، شاهد استفاده از تراشه‌های توسعه یافته توسط کوالکام بودیم. بعید است که منظور Digital Chat Station از تراشه مورد نظر، اگزینوس ٢١٠٠ بوده باشد. بنابراین، ممکن است تراشه‌ای جدید از اگزینوس یا حتی مدیاتک در این دستگاه استفاده شود.

 

سامسونگ اگزینوس ۱۰۸۰ / Exynos 1080 با معماری ۵ نانومتری رسما معرفی شد

 

چند ماه پیش هم شایعاتی از پرچمدار سری Vivo X70 نیز منتشر شده بود. بر اساس همین شایعات، گفته می‌شد که نسخه پرو پلاس دارای سنسور دوربین اصلی با اندازه ١/١.٢٨”اینچی خواهد بود. باتری این دستگاه نیز احتمالاً ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. توان شارژر هم از ۵۵ وات، به ۶۶ وات می‌رسد.

ویوو X70 Pro Plus

نظر شما در مورد سری پرچمداران جدید ویوو چیست؟ آیا از کمپانی ویوو خوشتان می‌آید؟ کدام گوشی هوشمند ویوو را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا گوشی خیلی عالیه، اونم با اسنپ 870 که حتی سرعت کلاک بزرگترش از888 هم بیشتره،لرزشگیر گیمبالم چیه اینم داره، فقط حیف نمیدونم چرا این گوشیها وارد بازار ایران نمیشه یا اگرهم بشه خیلی خیلی کمه انگشت شماره، گوشیهای مثل همین ویوو، اوپو، رلمی،والا بخدا این گوشیهام بیان وارد بازار ایران بشن البته باقیمتهایذبهتر کمتر کسی میره سراغ گوشیهای میارده وپایین رده سامسونگ،البته گفتم که به شرطی که قیمتهاشون خوب و بهتر از هم رده های خودشون از سامسونگ باشه، والا بخدا من یکی که از سامسونگ زده شدم، بجزسری اس اونم از اس 20 به بالا، و نوت 20 وگرنه بقیش هیچی، ولی در وعوضش از هوآوی بنده خدا😊 و شیائومی وچندتایی دیگه که بالا اسم بردم بیشتر خوشم میاد، سامسونگ که دیگه با سری A خودش کل بازار رو فقط پر کرده همین، نمیخواییم بگیم نه گوشیهاش بده اتفاقاخوبم هستن ولی زیادیش دیگه ناجوره، موفق باشید، بخاطر غلط املایی شرمنده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️