حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F22 سامسونگ معرفی شد: همان Galaxy A22 با باتری بزرگ‌تر!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ با رونمایی از سری Galaxy F، توانست برخی از گوشی‌های دیگر سری‌ها، مانند سری Galaxy A را در بازارهای بیشتری عرضه کند. گلکسی A22، یکی از همین گوشی‌ها است که با مشخصات کمی تغییر یافته، وارد سری Galaxy F شده است. حال، نام این دستگاه تغییر یافته، گلکسی F22 است. در ادامه، نگاهی به جزئیات گلکسی F22 سامسونگ خواهیم داشت.

مشخصات فنی و قیمت گلکسی F22 سامسونگ

در همین ابتدا، باید بگوییم که با دستگاه جدید و نوآورانه‌ای روبه‌رو نیستیم. بلکه گلکسی F22 ساسمونگ، در واقع همان گلکسی A22 4G است. سامسونگ پیش‌تر از Galaxy A22 با رفرش ریت ٩٠ هرتزی رونمایی کرده بود.

 

گلکسی A22 سامسونگ با رفرش ریت ٩٠ هرتزی رسماً معرفی شد

 

اما اکنون، به گونه‌ای گلکسی F22 نسخه‌ای موازی از گلکسی A22 4G است. با این وجود، این دستگاه دارای یک تفاوت کلیدی است. به گزارش Gizmochina، سامسونگ این تولید نسخه‌های موازی را پیش‌تر انجام داده بود. به عنوان مثال، گلکسی F62، نسخه‌ای موازی و مشابه با گلکسی M62 می‌باشد. اما اجازه دهید تا مروری بر مشخصات گلکسی F22 داشته باشیم تا ببینیم که سامسونگ چه حرفی برای گفتن در این گوشی اقتصادی داشته است.

در ابتدا، از نمایشگر این گوشی تازه وارد شروع می‌کنیم. گلکسی F22 سامسونگ دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED است. این نمایشگر دارای وضوح +HD و نسبت تصویر ٢٠:٩ است. یکی از مزایای این نمایشگر، رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم در کنار ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای Galaxy F22 در نظر گرفته شده است. قلب تپنده این دستگاه، همان تراشه ١٢ نانومتری Helio G80 است. به کارگیری چنین تراشه‌ای در حال حاضر یک نقطه قوت نیست.

 

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

 

خوشبختانه گلکسی F22 از درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی تکی آن، وضوح ١٣ مگاپیکسلی دارد که در ناچ قطره‌ای Infinity-U تعبیه شده است. دوربین اصلی نیز متشکل از سنسورهای ٢+٢+٨+۴٨ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض است. رابط کاربری OneUI 3.1 بر پایه اندروید ١١ به صورت پیش فرض در این گوشی نصب شده است. و اما به مهم‌ترین تفاوت Galaxy F22 با گلکسی A22 می‌رسیم: باتری! سامسونگ این بار، از یک باتری حجیم ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی در گلکسی F22 استفاده کرده است. متأسفانه شارژر این گوشی، همان شارژر ١۵ واتی سابق است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون، درگاه Type C، بلوتوث نسخه ۵.٠ و حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم، از دیگر مشخصات این گوشی جدید سامسونگ است. اما قیمت Galaxy F22 چطور است؟

مشخصات گلکسی F22

خب، گلکسی F22 سامسونگ در دو نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی و ۶/١٢٨ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. نسخه اول، دارای برچسب قیمتی ١٢,۴٩٩ روپیه هند (معادل ١۶٨ دلار آمریکا) می‌باشد. نسخه دوم هم قیمت ١۴,۴٩٩ روپیه‌ای (معادل ٢٠٢ دلار آمریکا) دارد.

با توجه به این که قیمت این گوشی، در حدود قیمت ردمی نوت ١٠ است، کدام گوشی را انتخاب می‌کنید؟ آیا گلکسی F22 ارزش خرید مناسبی دارد؟ نظر شما در مورد ارائه این نسخه‌های موازی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

باتری ملاک باشه F22 ولی تو بقیه زمینه ها قطعا Redmi Note 10

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️