حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نینتندو سوییچ OLED با قیمت ٣۴٩ دلار رسما رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نینتندو

نینتندو سوییچ، کنسول‌های بازی قابل حمل نینتندو هستند که به وسیله آن‌ها، می‌توان به عنوان‌های اختصاصی جذابی دسترسی داشت. کنسول‌های بازی نینتندو سوییچ، در بسیاری از شرایط قابل استفاده هستند و این موضوع، به دلیل قابل حمل بودن آن‌ها می‌باشد. به هر حال، نسخه جدید نینتندو سوییچ، یعنی نینتندو سوییچ مدل OLED به تازگی رونمایی شده است. در ادامه، به جزئیات این نسخه خواهیم پرداخت.

جزئیات و قیمت نینتندو سوییچ مدل OLED

نینتندو، در نظر دارد تا به زودی از نسخه Pro کنسول بازی قابل حمل Nintendo Switch پرده بردارد. اما متأسفانه این موضوع رسماً تأیید نشده است. پیش از این، در مورد برخی از مشخصات و قیمت نسخه پروی نینتندو سوییچ صحبت کرده بودیم.

 

قیمت نینتندو سوییچ پرو در کنار برخی از مشخصات آن لو رفت

 

اما اکنون، نینتندو از مدل OLED نینتندو سوییچ رونمایی کرده است! به نقل از TheVerge، نینتندو نهایتاً امروز از نینتندو سوییچ جدید رونمایی کرده است. این نینتندو سوییچ مدل OLED، دارای نمایشگر بزرگ‌تری است. نمایشگر مورد اشاره، قطر ٧ اینچی و وضوح 720p دارد. به همین ترتیب، پنل آن نیز از نوع OLED می‌باشد. اگرچه، ما منتظر رونمایی از نینتندو سوییچ پرو با تراشه توسعه یافته توسط Nvidia بودیم. اما در هر صورت، نینتندو تصمیم به رسمی کردن مشخصات این محصول نگرفته است و اقدام دیگری را به انجام رسانده است تا سر کاربران را گرم کند!

نینتندو سوییچ مدل OLED، برچسب قیمتی ٣۴٩ دلاری را با خود یدک می‌کشد. تاریخ عرضه و فروش این کنسول بازی قابل حمل، از ٨ اکتبر (١۶ مهر ١۴٠٠) خواهد بود. به غیر از تفاوت در پنل نمایشگر، این دستگاه دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. درگاه Ethernet جدید و بهبود یافته و پشتیبانی از کابل LAN نیز در نینتندو سوییچ جدید فراهم شده است. همچنان خبری از محتوای 4K نیز بر روی نینتندو سوییچ نیست. بنابراین، باید به نسخه پرو چشم بدوزیم.

نینتندو اظهار دارد که عمر باتری در مدل OLED، به ٩ ساعت رسیده است که ادعای جالبی است. وزن این مدل نیز به ٣٢٠ گرم افزایش یافته است که ٣٠ گرم از نسخه اصلی بیشتر است. اندازه آن نیز کمی بزرگ‌تر می‌باشد. دقیقاً مشخص نیست که نینتندو چه زمانی از نسخه پروی Nintendo Switch رونمایی می‌کند. اما برگزاری مراسم E3، بزرگ‌ترین امید حال حاضر ما است. احتمالات زیادی در مورد Nintendo Switch Pro وجود دارد. نینتندو نیز واکنش‌های مختلفی را در مورد وجود این محصول نشان داده است که هیچ کدام واضح نیستند. در کل، نینتندو سوییچ‌ها، از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی هستند. به ویژه هنگامی که می‌توانید آن را به سادگی در جیب خود جای دهید! کنسول بازی اقتصادی نینتندو نیز پیش‌تر با قیمت ١٩٩ دلار عرضه شده بود. تمام این‌ها، سبب شدند تا نینتندو فروشی بسیار گسترده را در جهان و خصوصاً ایالات متحده آمریکا رقم بزند!

نظر شما در مورد نسخه OLED نینتندو سوییچ چیست؟ آیا فکر می‌کنید که رونمایی از این نسخه ضروری بوده باشد؟ طرفدار پنل‌های OLED هستید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️