حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین آنر مجیک ۳ مشابه هواوی Mate 40 خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

پرچمدار جدید ۲۰۲۱ آنر احتمالا Honor Magic 3 نام داشته باشد. تقریبا قطعی است که این دستگاه از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می کند. امروز اما با انتشار یک تیزر می بینیم که طراحی دوربین آنر مجیک ۳ مشابه هواوی Mate 40 خواهد بود. دوربین دایره ای بزرگ که من دوست دارم.

طراحی دوربین آنر مجیک ۳

پس از فروش آنر توسط هواوی انتظار داریم که قدرت نمایی اصلی این برند انجام شود. البته شاید در چند نسل اول خیلی تفاوتی با دستگاه های هواوی وجود نداشته باشد اما بالاخره مسیر و نگاه این دو برند متمایز خواهد شد.

این پوستر به صورت غیر رسمی و توسط اکانت توییتری RODENT950 منتشر شده است. همانطور که می بینید، خیلی ساده شاهد نمای کلی طراحی قاب پشتی هستیم. همچنین عبارت زیر روی آن نوشته شده است:

Do You Believe in Magic?

به معنی اینکه: شما به جادو (Magic) معتقدید؟

خب مشخصا این جا از جناس کلمه Magic استفاده شده است که هم نام سری پرچمدار آنر است، هم سوالی فلسفی از کاربران خواهد بود.

آنر Magic 3

آنر Magic 3

مشخصا هنوز ما نمی دانیم که طراحی کلی دستگاه به چه صورت است اما از این زاویه می توان گفت که شباهت ویژه ای به هواوی میت ۴۰ پرو دارد.

آنر در بیانیه مطبوعاتی خود، به تراشه های تولید شده توسط کوالکام پرداخته و جزئیات استفاده از آن ها را اعلام . همچنین این شرکت بار دیگر، بر استفاده از اسنپدراگون 778G در گوشی های آنر 50 خود، تاکید کرد. به علاوه، به صورت رسمی تایید شد که گوشی پرچمدار آیندشان از سری مجیک، مشابه آنر ۵۰ پرو پلاس، از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد.

این شرکت در توضیحات خود بیان می کند: “علاوه بر این، سری Honor Magic، یک محصول پرچمدار برتر و با کیفیت تصویربرداری فوق العاده، از رده بالاترین چیپست کوالکام استفاده خواهد کرد تا از قابلیت های قابل توجه پردازش تصویر بهره ببرد.” همانطور که همه شما به خوبی می دانید، “رده بالاترین” پردازنده کوالکام در حال حاضر، اسنپدراگون 888 می باشد.

نظر شما چیست؟ طراحی دوربین آنر مجیک ۳ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آنر بعد از جداشدن از هوآوی بدجوری عالی داره کارشو انجام میده ولی به قول بابا پنجعلی جداییش از هوآوی سوریه.🤪😁😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)