حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز LG Tone Free DFP8W با فناوری پاکسازی UV رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، گجت‌های پوشیدنی

ال جی، یک کمپانی کره‌ای و هموطن کمپانی سامسونگ است. معمولاً بسیاری از کاربران حوزه فناوری، این کمپانی را به خوبی می‌شناسند. البته خداحافظی ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند، یکی از اخبار تلخ پیرامون آن بود. با این وجود، این کمپانی همچنان ایربادزهای کاملاً بی سیم خود را همچنان تولید می‌کند. در همین راستا، ایربادز LG Tone Free DFP8W اخیراً از سوی LG رونمایی شده است. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت این ایربادز بی سیم خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز LG Tone Free DFP8W

ال جی دارای ایربادزهای جالبی است. به طور مثال، برخی از آن‌ها دارای فناوری پاکسازی UV در کیس شارژ خود هستند. ایربادز بی سیم HBS-FN7 این کمپانی نیز جزوی از همین دسته محصولات است.

 

هندزفری HBS-FN7 ال جی با نویز کنسلینگ و قاب شارژر UVnano رسما معرفی شد

 

حال، زمان رونمایی از ایربادز کاملاً بی سیم جدیدی توسط کره‌ای‌ها رسیده است. بر اساس گزارشی از Gizmochina، ال جی با وجود خروج از بازار گوشی‌های هوشمند، تولید ایربادزهای جدید خود را متوقف نکرده است. این کمپانی کره‌ای، اخیراً از ایربادز جدید خود با نام Tone Free DFP8W رونمایی کرده است. اکنون، می‌خواهیم نگاهی به مشخصات فنی این ایربادز تازه وارد ال جی داشته باشیم.

خب، بگذارید از مشخصات سخت افزاری این ایربادز شروع کنیم. ایربادز LG Tone Free DFP8W دارای درایور ٨ میلی متری توسعه یافته توسط شرکت انگلیسی Meridian است. هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، دارای ٣ میکروفون است. دو میکروفون، برای تماس هستند و یکی دیگر، برای قابلیت حذف نویز فعال استفاده می‌شود. ایربادز DPF8W، مجهز به بلوتوث نسخه ۵.٢ است. بنابراین، می‌توان با آن به ۵ دستگاه مختلف اتصال یافت. فناوری Google Fast Pair نیز در آن موجود می‌باشد.

خوشبختانه، کدک‌های صوتی Apt-X و AAC و SBC توسط این محصول پشتیبانی می‌شوند. ایربادز جدید ال جی، موفق به دریافت استاندارد IPX4 شده است. این ایربادز، در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی معرفی شده است. DPF8W، با فعال بودن حالت ANC، تا ۶ ساعت موزیک پخش می‌کند. در کنار کیس شارژ، عمر باتری در این حالت به ١۴ ساعت نیز می‌رسد. در مقابل، با غیرفعال بودن حالت حذف نویز فعال، عمر باتری ایربادز جدید LG، به ترتیب به ١٠ و ٢۴ ساعت خواهد رسید. یکی از قابلیت‌های جذاب این ایربادز، وجود فناوری پاکسازی UV در کیس شارژ آن است. با استفاده از این فناوری، کیس شارژ و گوشی‌های ایربادز، از باکتری‌ها پاکسازی می‌شوند تا استفاده از آن، ایمن شود.

در نهایت، باید بگوییم که ایربادز LG Tone Free DFP8W فعلاً در اروپا عرضه شده است. این ایربادز، برچسب قیمتی حدوداً ١٨٠ یورویی را با خود یدک می‌کشد. در کل، بگویید که نظر شما در مورد این ایربادز چیست؟ کدام فاکتور آن برای شما جذاب‌تر است؟ آیا حاضر هستید چنین بهایی را برای آن پرداخت کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️