حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری HBS-FN7 ال جی با نویز کنسلینگ و قاب شارژر UVnano رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، لوازم جانبی

ال جی پیش از این نیز هندزفری با قاب UVnano معرفی کرده بود تا گوشی های هندزفری با ضدعفونی کند. ال جی امروز هندزفری HBS-FN7 را به عنوان پیشرفته ترین هدفون های بی سیم خود را با پشتیبانی از لغو فعال نویز یا Active Noise Canceling و قاب شارژ UVnano معرفی کرد.

هندزفری HBS-FN7 ال جی

هندزفری ال جی TONE Free FN7 با هر گوشی دارای سه میکروفون همراه است که امواج صوتی را از همه جهات کنترل می کند. همچنین، سری های لاستیکی گوش قابل تنظیم با طراحی Vibex Ribs توپی پیچ خورده دارای مهر و موم محکم تری در گوش هستند تا ورود صدای خارج را به حداقل برسانید. همچنین، از ویژگی های Meridian Audio برای صدای عالی برخوردار است.

همچنین LG TONE Free FN7 باس کاملتر و غنی تری با درایورهای تزریق شده سیلیکون با کیفیت بالا ارائه می دهد. بخش dome دارای یک لایه فلزی قوی تر و میراگرهای بافت متراکم تر برای وضوح بهتر فرکانس های میانی بالا است.

هندزفری HBS-FN7 همچنین دارای یک قاب شارژ UVnano است که می تواند با از بین بردن 99.9 درصد از باکتری های E. coli و S. aureus در شبکه داخلی محافظ گوش، گوش فرد را تمیزتر نگه دارد.

ال جی TONE Free FN7 نیز از سه ماهه چهارم در بازارهای اصلی آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا در دسترس خواهد بود. هم اکنون در کره جنوبی برای سفارش در دسترس است. نظر شما درباره این هندزفری ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتش اگه خوب باشه یدونه میخرم

lovenokia

محصولات ال جی خیلی با کیفیت هستند .

Milad7

بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)