حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده اپل از گلکسی S21 در تبلیغ ایربادز جدید Beats Studio Buds

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

ترجیح اپل همیشه بر آن بوده است که در مورد رقیبان خود صحبت نکند، مگر اینکه این شرکت بخواهد نشان دهد که در یک یا چند جنبه عملکرد بهتری از آنان دارد. با این حال، برای استفاده از تبلیغ بازاریابی ایربادز Beats Studio Buds جدید، اپل از یک گوشی گلکسی S21 متعلق به سامسونگ بهره برده است. همانطور که گفتیم، این مورد یک حرکت نادر از سوی شرکتی به بزرگی اپل محسوب می‌شود.

استفاده اپل از گلکسی S21

نه، چشم‌هایتان شما را فریب نداده‌اند؛ در واقع این یک تصویر بازاریابی از سوی اپل بوده که مدلی را نشان می‌دهد که گلکسی S21 را در درست داشته و ایربادز جدید Beats Studio Buds را نیز در گوش‌های خود قرار داده که در زیر آن نیز توضیحات آن ارائه شده است.

“Beats Studio Buds از ویژگی اتصال راحت و با یک ضربه در دستگاه‌های Apple و Android برخوردار است و به راحتی از طریق بلوتوث متصل می‌شود. با اپلیکیشن Beats برای اندروید، ویژگی‌هایی مانند کنترل دستگاه، نشان دادن وضعیت دستگاه(به‌عنوان مثال میزان باتری) و به‌روزرسانی آن را دریافت خواهید کرد. با استفاده از دستگاه‌های اپل، این ویژگی‌ها بدون نیاز به اپلیکیشن خاص در iOS تعبیه شده‌اند و همچنین می‌توانید دستیار صوتی Siri را توسط ایربادز و با گفتن “Hey Siri” فعال کنید.”

استفاده اپل از گلکسی S21

استفاده اپل از گلکسی S21

از آنجا که Galaxy S21 یکی از بهترین پرچمداران اندرویدی است که درحال‌حاضر می‌توانید خریداری کنید، شاید این تصویر تبلیغاتی اپل، راهی برای ترغیب کاربران غیر آیفونی به خرید Beats Studio Buds باشد. ما این را می‌گوییم زیرا اپل درمورد اپلیکیشن Beats برای اندروید نیز نکاتی را ذکر کرده که در آن کاربران به کنترل دستگاه، میزان باتری و سایر جزئیات دسترسی خواهند داشت.

به نقل از wccftech، این مورد مطمئناً یک گام جسورانه است. البته احتمال اشتباه تیم بازاریابی اپل در قرار دادن این تصویر نیز دور از ذهن نیست و ممکن است در زمان مناسب این تصویر با یک عکس جدید جایگزین شود. با این حال، به یاد داشته باشید که تمامی مدل‌های AirPods اپل نیز، با هر دستگاه اندرویدی کار می‌کنند، اما این مدل‌ها به چنین روشی بازاریابی نمی شوند. شاید اپل قصد دارد این ذهنیت را برای مصرف‌کنندگان به‌وجود آورد که خانواده AirPods آنها مخصوص کاربران آیفون ساخته شده، درحالیکه Beats Studio Buds هر دو دسته را پوشش می‌دهد.

درحال‌حاضر اگر تمایلی برای تهیه‌ی Beats Studio Buds دارید، می‌توانید آن را از آمازون دریافت کنید. همچنین اگر گوشی شما آیفون است، بدون اتصال به تنظیمات خاصی، اتصال بی‌سیم را بدون دردسر تجربه خواهید کرد. در اندروید اما، شما هنوز هم مجبورید فرآیند جفت شدن را طی کنید.

اپل زشت ترین گوشی اندرویدی دنیا را در سال ۲۰۲۱ تولید کرد

نظر شما راجع به استفاده اپل از گوشی پرچمدار شرکت رقیب یعنی گلکسی S21 سامسونگ در تبلیغ بازاریابی ایربادز جدید Beats Studio Buds چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

دیگه همه از محصول موفق مایه میذارن
اس ۲۱ واقعا عالیه
بی رقیبِ،بعید میدونم اپل با ایفون ۱۳ هج بتونه کنارش بزنه.مگه در پردازنده که اونم من کاربر تفاوت نیم ثانیه دیر و زود باز شدن اپلیکیشن ها خیلی برامون اهمییت نداره

AŁɪ

یعنی تفاوت پردازنده توی دیر یا زود بارکردن آپ ها هست ؟؟؟؟ 😐😐😐😐 کرونا تاثیر گذاشته یا چی ؟؟!

Mahdi

تبدیل ویدیو 4k به فول اچ دی بنظرم قدرت اصلی پردازنده رو نشون میده که اپل خیلی جلوئه

Mahdi

اپل هم میدونه کسی که عشق آیفونه نمیره سمت اندروید و کسی که اندرویدی هست دوست نداره آیفون بگیره ، این تبلیغ هم بنظرم یه زرنگی از اپل بود تا فروش ایربادز جدیدش رو ببشتر کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی