حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری Realme با Kodak برای ارتقا دوربین موبایل های این شرکت

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | ریلمی

به نظر می رسد هر برند موبایلی در حال همکاری با یک برند در زمینه دوربین و عکاسی است. از این طریق سعی در کسب اعتبار بیشتر دارند. Kodak یکی از برندهایی است که فعلا همکاری نداشته است. امروز درباره همکاری Realme با Kodak برای ارتقا دوربین موبایل های این شرکت گزارشی داریم.

همکاری Realme با Kodak

هفته گذشته دیدیم که ریلمی در حال آماده کردن گوشی Realme GT Master Edition است. اکنون اطلاعات بیشتری در حال انتشار است. مدیر Realme آقای Xu Qi Chase تصویری را در پروفایل Weibo خود منتشر کرد که نشان می دهد از دستگاه معرفی نشده ثبت شده است. می توانیم ببینیم که نام دستگاه به طور عمدی در پایین نمونه تصویر تار شده است.

یک منبع چینی می گوید Realme در حال آماده سازی همکاری با یک برند عکاسی معتبر است و GT Master Edition اولین گوشی حاصل از این همکاری خواهد بود. توجه داشته باشید در تصویر اصلی مطلب به دلیل نشان دادن همکاری Kodak و ریلمی، برند این شرکت را بالا برند realme قرار دادیم. تصویر اصلی حاوی این لوگو نیست.

یکی دیگر از منابع شناخته شده دیگر نام این شرکت معروف عکاسی را Kodak اعلام کرده است. این شرکت عکاسی افسانه ای در سال ۲۰۱۲ اعلام ورشکستگی کرد و از آن زمان به بعد روی نرم افزار و سخت افزار برای محصولات چاپ تجاری تمرکز کرده است.

در سال ۲۰۱۵ اولین گوشی کداک خود را به بازار عرضه کرد که IM5 نام داشت. سپس این سازنده دوربین نیز یک سال بعد Ektra را به بازار آورد. نظر شما چیست؟ منتظر همکاری realme با کداک هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فکر کنم یه ماه پیش بود کداک و کانن رو حدس زده بودم واسه همکاری با برند های موبایل

m.b

همه رفتن… شیائومی مونده🤦‍♂️😂
هر چی شرکت خوب بود رفت…

Mahdi

فقط واسه یه اسم که رو کادر دوربین میزنن بره پول بده؟

m.b

نه خب بعضی همکاری ها تاثیر داشتن و دارن… در فروش و اعتماد هم میتونه تاثیر خوبی داشته باشه…

Mahdi

هاسلبلاد رو دیدیم که تاثیری نداشت ، امیدوارم سامسونگ و ریلمی بهتر بشن

AŁɪ

خوبه واسه رشد ریلمی کمک شایانی می‌کنه …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)