حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش آیفون ۱۲ اپل رکورد زد: ۱۰۰ میلیون دستگاه درعرض هفت ماه و مطابقت با آیفون ۶

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

تقریباً هفت سالی می‌شود که اپل، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را به‌عنوان رکورد فروش خود ثبت کرده است. با این حال و طبق آمار جدید، مشخص شده که درحال‌حاضر، سری آیفون ۱۲ این شرکت با رسیدن به یک رکورد جدید در میزان فروش، آیفون‌های دو سال گذشته را پشت سر گذاشته است. براساس آخرین داده‌ها، عرضه‌ی جدیدترین گوشی پرچمدار اپل فقط در مدت هفت ماه، از مرز 100 میلیون دستگاه به‌صورت جهانی عبور کرده؛ به‌‌طوریکه این رقم با عرضه سری آیفون ۶ در مدت زمان مشابه، مطابقت دارد.

رکورد فروش سری آیفون ۱۲

آخرین داده‌های منتشر شده توسط Counterpoint Research، نشان می‌دهد که چندین نسخه از آیفون ۱۲ باعث محبوبیت این سری شده است. این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که میانگین قیمت فروش آیفون‌های اپل در بالاترین سطح خود قرار دارد و این موضوع بیانگر آنست که فروش عالی خانواده آیفون ۱۲، منجر به ایجاد یک چرخه فوق‌العاده درآمدی خواهد شد به‌طوریکه انتظار می‌رود این شرکت هر ساله آن را بشکند.

بیشترین دلیل عمده‌ی رکورد فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را می‌توان نمایشگرهای بزرگتر آن‌ها در مقایسه با آیفون‌های گذشته نام برد. در سری آیفون ۱۲ اما، شما یک مودم 5G، چیپست با عملکرد بهتر و کم مصرف‌تر، نمایشگرهای بزرگتر، دوربین‌های بهبود یافته و موارد دیگر را خواهید داشت. در این لیست، نبود شارژر و هدفون احساس می‌شود، اما با نگاهی به رکورد 100 میلیونی عرضه، به نظر نمی‌رسد که این موارد، مانع فروش آیفون‌های جدید باشد.

رکورد فروش سری آیفون ۱۲

رکورد فروش سری آیفون ۱۲

ترجیح مشتریان به خرید نسخه پرو مکس

Counterpoint Research همچنین بیان می‌کند که ترجیح مشتریان از بین نسخه‌های مختلف سری آیفون 11 و آیفون 12 تغییر کرده است. در آیفون ۱۲، بزرگترین مدل یعنی آیفون 12 پرو مکس گزینه‌ی اول خریداران بوده است و در مقایسه با 25 درصد سهم فروش آیفون 11 پرو مکس، این نسخه در سری آیفون ۱۲، ۲۹ درصد سهم را به خود اختصاص داده است. با شروع قیمت آیفون 12 پرو مکس از 1099 دلار و تعداد بیشتری از فروش این مدل، می‌توان به افزایش سود اپل پی برد که انتظار می‌رود درآمد فوق‌العاده‌ای را برای این شرکت رقم بزند.

درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا خانواده آیفون 12 این روند رو به رشد خود را ادامه خواهند داد یا خیر،؛ چراکه طبق گزارشات، اپل چهار مدل جدید از آیفون 13 را در هفته سوم ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود عرضه این سری در مقایسه با آیفون ۱۲ که به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، مدتی به تعویق افتاده بود، تأخیر نداشته باشد. بنابراین عرضه زودهنگام آیفون 13، می‌تواند باعث کاهش علاقه مشتریان به سری آیفون 12 شود.

افزایش پیش بینی فروش آیفون ۱۲ به ۹۰ میلیون دستگاه یعنی ۲ برابر فروش آیفون ۱۱

نظر شما راجع به فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه از سری آیفون ۱۲ اپل درعرض هفت ماه و رسیدن به رکورد آیفون ۶ در همین مدت چیست؟ شما چه ویژگی شاخص این نسل را، معلول میزان فروش بالای آن می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

ب گمونم ایفون ۱۴ اگه شایعات در موردش درست باشن
شاهد رکورد جدید اونجا هستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی