حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 12.5.5 برای آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی‌تر منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، آپدیت، اپل، اخبار

اپل نامی درخشان در بحث پشتیبانی نرم افزاری دارد. بسیاری از کاربران آیفون، گوشی‌های اپل را به دلیل پشتیبانی طولانی مدت آن تمجید می‌کنند. حال، اپل آپدیت iOS 12.5.5 را برای آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی‌تر خود منتشر کرده است. در ادامه، نگاهی به تغییرات مربوط به این به روزرسانی نرم افزاری خواهیم داشت.

آپدیت iOS 12.5.5 برای آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی‌تر اپل از راه رسید

در حینی که اپل iOS 15 را برای دستگاه‌های واجد شرایط خود عرضه کرده است، خبری از به روزرسانی محصولات قدیمی آن نیز رسیده است.

 

آپدیت iOS 15 اپل رسما ارایه شد

 

به گزارش 9to5mac، اپل از امروز iOS 12.5.5 را برای آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی نود عرضه کرده است. کوپرتینویی‌ها می‌گویند که این به روزرسانی، شامل اصلاحات نرم افزاری در بخش‌های عملکرد و امنیت می‌شود. در ادامه، نصب این آپدیت برای تمام کاربران توصیه شده است. دریافت کنندگان آپدیت iOS 12.5.5، دستگاه‌هایی همچون آیپد مینی ٢ و مینی ٣، آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس، آیفون ۵ اس و آیپاد تاچ هستند.

تمام دستگاه‌های نام برده، با ارائه iOS 13 از لیست پشتیبانی نرم افزاری اپل حذف شدند. اما اپل از آن زمان، همچنان به پشتیبانی نرم افزاری این دستگاه‌ها با آپدیت‌های امنیتی ادامه داده است. اپل پیش از این، چند ماه قبل به روزرسانی iOS 12.5.4 را برای دستگاه‌های واجد شرایط با اصلاحات امنیتی برای مقابله با آسیب پذیری WebKit و مسائل مشابه انتشار داده بود. اپل در توضیحات خود برای iOS 12.5.5، گفته است که این به روزرسانی، یک آپدیت امنیتی مهم است و نصب آن برای تمامی کاربران توصیه شده است.

اپل گفته است که برای مشاهده جزئیات بیشتر، کاربران می‌بایست به سایت مخصوص آن مراجعه کنند. اما هیچ جزئیاتی ذکر نشده است. اما به نظر نمی‌رسد که این به روزرسانی، چیزی بیشتر از یک آپدیت امنیتی باشد. اگر دستگاه شما جزوی از دستگاه‌های مورد اشاره است، می‌توانید هم اکنون iOS 12.5.5 را نصب کنید.

آیفون شما قدیمی شما این به روزرسانی را دریافت کرده است؟ نظر شما در مورد ارائه این آپدیت امنیتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️