حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی F22 مشخص شد: ۱۵ تیر ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، موبایل

گلکسی F22 سامسونگ قرار است به زودی تا چند روز دیگر معرفی شود. این گوشی جذاب علاوه بر قیمت مناسب، به همراه مشخصاتی همچون یک باطری غول پیکر و صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی همراه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی F22 سامسونگ

گلکسی اف ۲۲

Samsung Galaxy F22

به گزارش AndroidAuthority، شرکت کره‌ای سامسونگ در حال آماده سازی برای عرضه یک گوشی جدید از سری گوشی‌های خانواده F است. همچنین این دستگاه قرار است برچسب قیمتی ارزانی داشته باشد. پیش از این تصور بر این بود که این گوشی هوشمند نسخه جدیدی از گلکسی A22 4G باشد که مدتی قبل در اروپا معرفی شد. اما یک مشخصات رسمی نشان می‌دهد که گلکسی F22 دارای باتری حجیم‌تر و بزرگ‌تری نسبت به گوشی‌های سری A سامسونگ است.

تلفن‌های سری F سامسونگ بیشتر برای بازار هند معرفی و عرضه می‌شوند. بعید نیست این دستگاه نیز برای همین بازار عرضه شود. سامسونگ در ۱۵ تیرماه قصد دارد این گوشی را در هند معرفی نماید. صفحه تیزر تبلیغاتی این دستگاه که توسط پلتفرم تجارت الکترونیک Flipkart ارائه شده است، مشخصات اصلی آن را تایید می‌کند.

گلکسی F42 5G سامسونگ نسخه ریبرند شده گلکسی A22 5G خواهد بود

مشخصات احتمالی گلکسی اف ۲۲

مهم‌ترین مشخصه این دستگاه بی شک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپری آن است. دو مدل 4G و 5G گلکسی A22 هر دو از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برخوردار هستند. این دستگاه به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است. تصویری از این دستگاه نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن دارای یک بریدگی U شکل در مرکز آن است. این بریدگی محلی برای قرارگیری دوربین سلفی می‌باشد.

این دستگاه دارای ۴ دوربین است که یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در آن قرار دارد. متاسفانه تا این لحظه از مشخصات دیگر دوربین‌های این دستگاه اطلاعاتی در دسترس نیست. اما اگر چینش و مشخصات دوربین‌های آن مشابه گلکسی A22 4G باشد، می‌توان انتظار یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض به همراه یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای عکس‌برداری ماکرو داشت.

در مورد قیمت این دستگاه نیز باید گفت که گلکسی اف ۲۲ برچسب قیمتی ۱۵۰۰۰ روپیه که معادل ۲۰۱ دلار است را یدک می‌کشد. با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، می‌توان گفت که این دستگاه قرار است با هم‌رده‌های خود از محصولات ردمی و ریلمی رقابت کند.

گلکسی F41 سامسونگ اولین گوشی سری F با تمرکز بر دوربین خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان