حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F42 5G سامسونگ نسخه ریبرند شده گلکسی A22 5G خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ریبرند کردن یا عرضه دوباره محصولات یکسان با نام های متفاوت کار جدیدی نیست. سامسونگ نیز برای فروش بیشتر احتمالا اقدام به ریبرند گلکسی A22 5G با مدل گلکسی F42 5G خواهد کرد.

احتمالا گلکسی F42 5G همان گلکسی A22 5G خواهد بود

عضو جدید سری F، ماه گذشته گواهینامه Wi-Fi را دریافت کرد و این بار با دریافت گواهینامه بلوتوث بازگشته است. این نشان می دهد که به زمان معرفی این گوشی نزدیک هستیم.

طبق گزارش GSMARENA گواهینامه گلکسی F42 5G با گواهی گلکسی A22 5G که اخیراً رونمایی شده مشترک است. این موضوع به این واقعیت اشاره دارد که این مدل ممکن است چیزی بجز نسخه ریبرند شده گلکسی A22 5G نباشد. این اولین باری نیست که سامسونگ محصولات جدید سری F را از سری A ریبرند می‌کند.

نکته عجیب اینکه فقط گلکسی F42 5G ریبرند نشده و به نظر می رسد در برخی بازارها Galaxy Buddy و Galaxy Wide5 را نیز ببینیم که همه در واقع یک دستگاه هستند. چهار نام مختلف برای یک دستگاه واقعا یک رکورد است و اینجا باید از سامسونگ به خاطر این موفقیت و ثبت این رکورد تشکر کنیم(!)

مشخصات سامسونگ گلکسی F42 5G

ما هنوز امیدواریم که این شایعات درست نباشند اما اگر چنین شود، انتظار داریم که Galaxy F42 5G (Galaxy Buddy و Galaxy Wide5) دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1080×2400 و رفرش ریت 90 هرتزی باشد.

گلکسی A22 سامسونگ با رفرش ریت ٩٠ هرتزی رسماً معرفی شد

تراشه این دستگاه نیز مدیاتک Dimensity 700 خواهد بود و 4 یا 8 گیگابایت رم و 64-128 گیگابایت حافظه داخلی مورد انتظار است. دوربین پشتی این دستگاه سه گانه خواهد بود (48 مگاپیکسل اصلی ، 5 مگاپیکسل فوق عریض و 2 مگاپیکسل عمق) ، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز باید وجود داشته باشد. این گوشی با باتری 5000 میلی آمپری و شارژر 15 وات همراه می‌شود. با اندروید 11 و رابط کاربری One UI Core نسخه 3.1 عرضه خواهد شد.

به نظر شما آیا عرضه یک دستگاه با نام های متفاوت تاثیر مثبتی در فروش آن محصول خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی