حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جایزه بهترین گوشی سال GLOMO 2021 به گلکسی S21 Ultra سامسونگ رسید

نوشته

2 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

پس از این که سال گذشته MWC برگزار نشد، امسال هیئت منصفه کنگره جهانی موبایل، جایزه بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۱ (GLOMO) را به گلکسی S21 Ultra سامسونگ اعطا کرد. پرچمدار سامسونگ در حالی توانست جایزه بهترین گوشی سال GLOMO 2021 را کسب کند که پرچمداران شرکت های اپل، وان پلاس و شیائومی نیز نامزدهای دیگر کسب این عنوان بودند.

جایزه بهترین گوشی (2021 GLOMO) به گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ رسید

در بخش نامزدهای بهترین گوشی سال ۲۰۲۱، سامسونگ دو نماینده داشت که گلکسی S21 Ultra در نهایت توانست این عنوان را از آن خود کند. کمیته داوران در حالی این جایزه را به پرچمدار سامسونگ اهدا کرد که در وصف این گوشی می گوید:

بهترین گوشی هوشمند اندرویدی که سامسونگ تاکنون ساخته با طیف گسترده ای از ویژگی ها، صفحه نمایش خیره کننده AMOLED، دوربینی با توانایی های خیره کننده و… این تلفن در تمامی زمینه ها توانست عملکرد خوبی داشته باشد و برنده شایسته بهترین گوشی هوشمند در سال 2021 است.

به نقل از gsmarena، دیگر نامزدهای کسب بهترین گوشی سال ۲۰۲۱ را آیفون ۱۲ پرو مکس، وان پلاس ۹ پرو و می ۱۱ اولترا شیائومی و گلکسی S20 FE سامسونگ تشکیل می دادند. از مهم ترین معیارهایی که هیئت داوران در انتخاب بهترین گوشی در نظر گرفته اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوآوری در طراحی
  • عملکرد دستگاه و کارایی کلی آن
  • نوآوری در تکنولوژی و ویژگی های دستگاه
  • مفید بودن محصول از نظر عملکرد و ویژگی ها
  • قیمت و مقرون به صرفه بودن
  • تجربه کاربر، کیفیت و قابل اطمینان بودن
  • پایداری و سازگاری با محیط زیست
  • تعهد شرکت در پشتیبانی و ارائه آپدیت های منظم نرم افزاری

 

در بخش شرکت های نوآور، ARM به دلیل توسعه پردازنده های موبایلی عنوان نوآورترین را کسب کرد. همچنین شرکت اپل به دلیل توسعه فناوری UWB و شرکت اوپو به دلیل توسعه فناوری شارژ سریع و شرکت های ال جی، اوپو و BOE به دلیل توسعه نمایشگرهای رول شونده از دیگر نامزدهای این بخش بودند.

اگر به یاد داشته باشید، دو سال پیش جایزه بهترین گوشی هوشمند MWC 2019 به هواوی میت ۲۰ پرو هواوی رسید. گلکسی واچ سامسونگ نیز برنده جایزه بهترین گجت پوشیدنی شد. شرکت Epic Games نیز به خاطر ساخت بازی Fortnite، بهترین سازنده بازی های موبایلی شناخته شد.

به نظر شما گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ مستحق دریافت جایزه بهترین گوشی سال GLOMO 2021 بود؟ اگر نه کدام گوشی را لایق این جایزه می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

پول داده احتمالا
چون دنیا شده پولکی

هرچی باشه از بعضی از برندا بهتره که تو یه ثانیه پول کلان میریزن تو حساب دگزامتازون.
درضمن تو پرچمدارای امسال کدوم طراحی جسورتری رو داشت؟ خب معلومه S21 U پس اول درست حسابی متنو بخون بعد بیا بگو پول داده و اینا.

Ali.a.m

اونی که جایزه گرفته نسخه ی اسنپدراگونه که مال کره و آمریکاست و من واقعا اون نسخه اش رو بعنوان بهترین گوشی اندرویدی قبول دارم اما اینایی که میاد ایران نسخه های گلوباله که چیپستش اگزینوسه و متاسفانه جایی در مقابل رقباش حتی رقبای ارزونترش نداره از لحاظ عملکرد پردازنده

Mahdi

ولی من از هیچکدوم از پرچمدارای امسال راضی نیستم ، اندرویدی ها که بخاطر اسنپ۸۸۸ و آیفون هم بخاطر صفحه ۶۰ هرتزی و باتری ضعیف

amir_galaxy

5 ماهه دارم و باید بگم بی نظیره این گوشی
همه چی تموم

Auroro

لیاقتشو داشت

ali karimi

سلام، والا می11 اولترا هم میتونست باشه ولی خب اس21 اولترا هم خوبه، اپل که هیچی، بخصوص از نظر قیمت، صفحه نمایش، دوربین، باطری، البته خب بحث اپل فرق میکنه چون کلا یه سیستم عامل دیگه روشه، اندروید نیستش که با گوشیهای اندرویدی مقایسه بشه، ولی در کل اس 21 اولترا خوب بودش و استحقاقشم داشت، تعجبه میت 40 چرا نبود، یا مثلا زمانی این مقایسه انجام میشد که p50 هواوی هم بیاد، موفق باشید

صدرا مخملی

این گوشی سامسونگ واقعا قابل تحسین بود ای کاش نوت جدید هم خوب باشه و مهم تر از همه اینکه طراحیش رو بهتر کنه یکی از فامیل های من بخاطر بد بودن طراحی نوت 20 اولترا نخریدش

mamalooblue

خداییش حیف پوله سامسونگ، فقط وان پلاس۹ پرو

mamalooblue

خداییش حیف پوله سامسونگ، فقط وان پلاس۹ پرو ارزش اینهمه پول دادن رو داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی