حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر واقعی هواوی پی ۵۰ با رنگ اکلیلی براق و دو حلقه دوربین فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

غول چینی تولید کننده تلفن همراه یعنی هواوی، پرچمدار جدید خود را با نام هواوی پی ۵۰ در تاریخ ۲۹ جولای (هفتم مرداد) معرفی خواهد کرد. این شرکت بنا به دلایلی رونمایی این دستگاه را به تعویق انداخته بود. با این حال گمانه زنی ها می‌گویند هواوی عرضه سری P50 را برای بار دوم به تعویق نخواهد انداخت. با نزدیک شدن به زمان رونمایی، به تازگی افشاگری های مختلفی در مورد این گوشی انجام شده است. در جریان این افشاگری ها، امروز یک تصویر از پرچمدار جدید هواوی پی ۵۰ با رنگی خاص لو رفت.

تصویری واقعی از هواوی پی ۵۰ فاش شد

قسمت پشتی این دستگاه اساساً همان رندرهایی است که به صورت آنلاین منتشر شده بودند. یو چنگدونگ، مدیر اجرایی هواوی، رندرهای رسمی این گوشی را منتشر کرده بود. این دستگاه از دو حلقه و دوربین های چهارگانه استفاده می‌کند که طراحی بسیار منحصر به فردی است. با این حال، اطلاعات جدیدی که با این تصویر فاش شده، مربوط به رنگ آن است.

تصویر منتشر شده از هواوی پی ۵۰ با رنگی خاص

رنگ قاب پشتی هواوی پی ۵۰ بسیار چشم نواز به نظر می‌رسد. برای رنگ آمیزی بدنه این دستگاه از رنگ صورتی شبیه به فناوری الماس کریستال (Crystal Diamond) استفاده شده است. قاب پشتی رنگ آمیزی خاصی دارد و حتی فریم و ماژول دوربین دستگاه نیز به رنگ صورتی درآمده اند. رنگ این دستگاه زنانه به نظر می‌رسد؛ احتمالا خانم ها این ترکیب رنگی را دوست خواهند داشت.

هواوی پی ۵۰ در دو نسخه و با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد

اخیرا برخی گزارش ها اطلاعاتی در مورد نسخه معمولی هواوی پی ۵۰ منتشر کرده اند. این اطلاعات نشان می‌دهند که این دستگاه دو مدل خواهد داشت. یک مدل از تراشه Snapdragon 888 4G و دیگری از تراشه Kirin 9000L استفاده خواهد کرد.

دقت کنید که نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ 4G که هواوی P50 به همراه خواهد داشت از نظر عملکرد با نسخه 5G تفاوتی ندارد. با وجود نسخه 5G این تراشه، اما هواوی به دلیل محدودیت های موجود فقط می‌تواند از نسخه 4G این چیپست استفاده کند. با وجود تفاوت در پشتیبانی از شبکه 5G، اما این تراشه تفاوتی از نظر عملکرد با سایر اسنپدراگون های ۸۸۸  5G نخواهد داشت.

به نقل از GIZCHINA، در مورد Kirin 9000L  باید بگوییم که این یک نسخه ضعیف تر از تراشه Kirin 9000 است. این چیپست از فرآیند  ساخت ۵ نانومتری EUV سامسونگ بهره می‌برد. طراحی کلی آن شبیه به Kirin 9000 و Kirin 9000E است، اما مشخصات پایین تری خواهد داشت.

توقف تولید سری میت هواوی امسال و برای اولین بار صورت خواهد گرفت

یو چنگدونگ اظهار کرده است که «هواوی پی ۵۰ برخی از عملکرد ها مانند عکاسی را به سطح جدیدی ارتقاء خواهد داد. سری P50 هواوی به عنوان پرچمدار جدید این شرکت به سیستم عامل HarmonyOS 2 مجهز شده است.»

این مقام ارشد اجرایی هواوی همچنین اضافه کرد که «مهم نیست که چقدر  این مسیر دشوار باشد اما عزم هواوی در ارائه تجربه کاربری بهتر و محصولات بهتر به مصرف کنندگان جهانی تغییر نخواهد کرد. ما امیدواریم که اکوسیستم هونگ منگ (Hongmeng) را با شرکا و توسعه دهندگان بیشتری رونق بخشیم و تجربه بهتر، محصولات بهتر و خدمات بهتر را در اختیار مصرف کنندگان جهانی قرار دهیم.»

نظر شما درباره پرچمدار جدید هواوی چیست؟ آیا این دستگاه محصول موفقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی