حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی Note 10T رسما معرفی شد: یک ری-برندینگ دیگر با قیمت بالاتر!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ردمی

یک گوشی می تواند با چند اسم مختلف ارایه شود؟ برای شیائومی ردمی Note 10T پاسخ صحیح عدد ۳ است. این گوشی مثلا جدید همان دستگاهی است که قبلا که به عنوان Redmi Note 10 5G در اروپا و POCO M3 Pro در بازارهای دیگر از جمله روسیه به فروش می رسد. به این ترتیب ردمی نوت ۱۰ تی یک ری-برندینگ دیگر از شیائومی است که حتی قیمت بالاتری دارد.

مشخصات شیائومی ردمی Note 10T

شیائومی Redmi Note 10T با نمایشگر مجهز به فناوری AdaptiveSync ارایه می شود. این پنل در اندازه ۶.۵ اینچی با رزلوشن FHD + و رفرش ریت ۹۰ هرتز همراه است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن درون سوراخ نمایشگر مرکزی قرار دارد که می تواند تصاویر سلفی پرتره بگیرد. همچنین فیلم برداری FHD داشته و حالت تایم لپس هم دارد.

شیائومی Redmi Note 10T

شیائومی Redmi Note 10 5G – از نظر ظاهری فقط لوگو 5G کنار لوگو ردمی را نسبت به Redmi Note 10T اضافه دارد.

تراشه مرکزی این دستگاه مدل مدیاتک Dimensity 700 است. تراشه های دیمنسیتی این تراشه ساز تایوانی برای دستگاه های 5G ارزان قیمت بسیار محبوب است. با این حال در این دستگاه هیچ پشتیبانی از 5G وجود ندارد. شما می توانید Redmi Note 10T را در ۳ گزینه زیر بخرید:

  1. ۱- ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
  2. ۲- ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  3. ۳- ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

حافظه رم LPDDR4X و حافظه داخلی آن از نوع UFS 2.2 است.

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

دوربین اصلی شیائومی Redmi Note 10T یک دوربین سه گانه است. این مجموعه سه گانه دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.79 است. دو دوربین دیگر شامل یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج با همان دیافراگم می شوند. دوربین اصلی می تواند با کیفیت FHD و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم برداری کند. همچنین برای فیلم برداری حرکت آهسته با کیفیت HD و رفرش ریت ۱۲۰ فریم در ثانیه را دارید. یک حالت فیلمبرداری ماکرو نیز وجود دارد.

شیائومی Redmi Note 10T

شیائومی Redmi Note 10T

شیائومی ردمی نوت ۱۰ تی همراه با اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه همراه است و همچنین از سیستم تشخیص چهره ۲ بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI Face Unlock) هم پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای NFC، فرستنده مادون قرمز و جک هدفون نیز می باشد. این دستگاه رابط کاربری MIUI 12 را با اندروید ۱۱ پیش فرض ارایه می کند.

قیمت و در دسترس بودن Redmi Note 10T

ردمی Note 10T در حال حاضر فقط در مدل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. این محصول را می توان در رنگ های زیر به قیمت معادل ۳۰۵ دلار خرید:

  1. ۱- سبز براق
  2. ۲- آبی نیمه شب
  3. ۳- نقره ای کروم
  4. ۴- خاکستری گرافیتی

این گوشی در فروش اولیه با تخفیف و به قیمت ۲۷۷ دلار به فروش می رسد. صرف نظر از تخفیف، خرید آن را به شما توصیه نمی کنیم. چرا؟ زیرا شیائومی روسیه نسخه 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی POCO M3 Pro (بدون 5G) را که همان Redmi Note 10T با طراحی کمی متفاوت و برند POCO است به قیمت معادل ۲۳۵ دلار می فروشد !!! هر دو گوشی در وب سایت شیائومی روسیه موجود است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دلیل این اختلاف قیمت فاحش بین Poco M3 Pro با شیائومی Redmi Note 10T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی خیلی خیلی گرونه!
تو این رنج قیمت تقریباً پوکو X3 Pro واسه خودش پادشاهی میکنه.🙄

V800B

خخخ خدایش خودشون گیج نمیشن
عامو خود کشی راه دیگم داره

ali.reza.9821

فکر کنم Note 9T 5G با اون همه امکانات و قیمت مفتش از دستشون در رفته …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)