حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فشار سامسونگ بر روی ال جی برای فروش گوشی های گلکسی در فروشگاه های این شرکت

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، سامسونگ

برنامه‌های LG برای فروش آیفون در بهترین فروشگاه‌های این شرکت در کره جنوبی با مخالفت شدید روبرو شده است. سامسونگ از این موضوع ناراحت بوده و ادعا می‌کند که چنین اقدامی نقض توافق نامه امضا شده توسط دو شرکت در سال 2018 می‌باشد؛ که طبق آن، فقط تلفن‌های ساخته شده توسط LG می‌توانند در فروشگاه‌های تحت مدیریت این شرکت و به همین ترتیب فقط تلفن‌های سامسونگ در فروشگاه‌های سامسونگ فروخته شوند. هدف انعقاد این تواقف نامه نیز ایجاد حاشیه امنی برای فروشگاه‌های کوچک و متوسط ​​در برابر این دو غول بود. با تصمیم جدید ال جی اما، سامسونگ بر روی این شرکت فشار آورده تا علاوه‌بر آیفون، گوشی های گلکسی را نیز در فروشگاه های خود به فروش برساند.

فروش گوشی های گلکسی در فروشگاه های ال جی

به نقل از gsmarena، ال جی به بندی از این توافق نامه اشاره می‌کند که می‌گوید در صورت تغییرات عمده، می توان مجدداً درباره آن مذاکره کرد. در واقع زمانی‌که LG از تجارت تلفن همراه خارج شد، اوضاع برای آنها به طور عمده تغییر کرد. انجمنی که توافق نامه را آغاز کرده است نیز اقدام LG را زیر سوال می‌برد، اما یک مقام رسمی موافقت کرده است که با توجه به شرایط، مذاکره مجدد باید انجام شود.

سامسونگ می‌ترسد که عرضه آیفون‌ها در بالغ بر ۴۰۰ فروشگاه ال جی در سراسر کره، سهم بازار تلفن‌های هوشمند 5G آنها را تهدید کند. در حال حاضر، اپل بزرگترین فروشنده تلفن‌های 5G در سطح جهانی می‌باشد و سامسونگ چهارم است(اگرچه سریع‌ترین رشد را دارد) و و مدل‌های جدید تماما 5G آیفون نیز در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه خواهند شد، درست پس از اینکه قرارداد اپل و ال جی به طور مستقیم اجرا می‌شود(ظاهرا در تاریخ 1 اوت).

فروش گوشی های گلکسی و آیفون در فروشگاه های ال جی

فروش گوشی های گلکسی و آیفون در فروشگاه های ال جی

هدف اصلی ال جی، فروش آیفون، آیپد و اپل واچ بود(سوای از مک، چراکه ال جی در این بخش کماکان فعالیت داشته و نمی‌خواهد دشمن تراشی کند). با این حال، آخرین گزارش منتشر شده بیان می‌کند که این برنامه فقط برای فروش آیفون پایه ریزی شده است.

سامسونگ در تلاش است تا فشار بر روی ال جی را به طور غیر مستقیم وارد کند و از سه شرکت بزرگ حمل و نقل کره(از جمله +LG U) بخواهد از ال جی تقاضا کنند تا تلفن‌های گلکسی را نیز در فروشگاه‌های خود به‌فروش برساند. البته در نهایت این معامله ممکن است با مخالفت‌های داخلی روبرو شود زیرا می‌تواند نرخ فروش را از فروشگاه‌های خود سامسونگ کم کند.

اپل و ال جی در آستانه امضای توافق نامه ای برای تولید خودرو اپل هستند

نظر شما راجع به فشار سامسونگ بر روی ال جی برای فروش گوشی‌های گلکسی در فروشگاه‌های این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
j30

در حال حاضر، اپل بزرگترین فروشنده تلفن‌های 5G در سطح جهانی می‌باشد و سامسونگ چهارم است
اینو اصلاح کنین بی زحمت

j30

سامسونگ حق داره بیچاره
کره ای ها ی کم از چینی ها یاد بگیرن پشت هم باشن
البته الجی هم حق داره بخاطر سامسونگ بازار موبایلش رو از دست داد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی