حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٧ و شیائومی می مکس ٣ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ردمی، شیائومی

شیائومی هر روز با عرضه آپدیت MIUI 12.5 برای دستگاه‌های بیشتر، تعداد دستگاه‌های عضو این خانواده را بزرگ و بزرگ‌تر می‌کند. دو گوشی ردمی ٧ و می مکس ٣، جدیدترین گوشی‌هایی هستند که به این پروژه پیوسته‌اند. در ادامه، به جزئیات آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٧ و شیائومی می مکس ٣ خواهیم پرداخت.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی ٧ و شیائومی می مکس ٣

شیائومی اواسط سال ٢٠١٨ میلادی از گوشی شیائومی می مکس ٣ رونمایی کرد. این گوشی بزرگ، دارای باتری با ظرفیت ۵,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی و تراشه Snapdragon 636 است. از سوی دیگر، یک دستگاه اقتصادی از ردمی نیز در نیمه اول سال ٢٠١٩ میلادی معرفی شده بود. این دستگاه با نام ردمی ٧، نیز قیمتی در حدود ١٠٠ دلار داشت و مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶٣٢ بود.

 

ردمی ۷ (Redmi 7) با قیمت ۱۰۴ دلار و اسنپدراگون ۶۳۲ با دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت رسما معرفی شد

 

حال، این دو گوشی از جدیدترین دریافت کنندگان آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 هستند. به نقل از Gizmochina، شیائومی شروع به انتشار آپدیت جدیدترین نسخه از رابط کاربری خود برای دو گوشی قدیمی‌تر کرده است. این دو گوشی، ردمی ٧ و شیائومی می مکس ٣ هستند. نسخه فریمور ردمی ٧ برای این آپدیت، “V12.5.1.0.QFLCNXM” می‌باشد. نسخه فریمور می مکس ٣ نیز به “V12.5.1.0.QEDCNXM” تغییر یافته است. هر دو گوشی، فعلاً در رام چین این به روزرسانی را دریافت کرده‌اند. اما انتظار می‌رود که تا هفته‌های آینده، شاهد عرضه آن برای کاربران مختلف در سطح جهان باشیم.

این به روزرسانی، به صورت استیبل بتا عرضه شده است. به این معنی که فقط تعداد محدودی از کاربران به آن دسترسی دارند. اما تا چند روز آینده، فاز عرضه نسخه نهایی این به روزرسانی در چین و سپس در جهان آغاز می‌شود. به همین ترتیب، کاربران دیر یا زود آن را دریافت خواهند کرد.

نکته مهم، این است که به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 که برای این دو دستگاه منتشر شده است، بر پایه اندروید ١٠ است. بنابراین، خبری از آپدیت اندروید ١١ برای ردمی ٧ و Mi Max 3 نیست. می مکس ٣ در ابتدا با رابط کاربری MIUI 9 و اندروید ٨.٠ اوریو عرضه شده بود. پس از آن، آپدیت‌هایی برای این گوشی عرضه شد تا در نهایت، امروز نوبت به MIUI 12.5 برسد. اما فکر نمی‌کنیم که این گوشی جزوی از پروژه MIUI 13 هم باشد. ردمی ٧ نیز با اندروید ٩ و رابط کاربری MIUI 10 عرضه شده بود. اما گویا خبری از آپدیت رابط کاربری MIUI 13 یا اندروید ١١ برای این دستگاه اقتصادی محبوب نخواهد بود.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی می مکس ٣

شیائومی Mi Max 3

نظر شما در مورد این اقدام شیائومی چیست؟ آیا رابط کاربری MIUI 12.5 را می‌پسندید؟ به نظر شما چرا این گوشی‌ها جزوی از آپدیت MIUI 13 نخواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️