حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ردمی ۷ تا ۱۸ روز در حالت آماده به کار دوام می آورد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ردمی

امروز، کمپانی چینی ردمی، زیرمجموعه برند معروف شیائومی، برنامه زنده‌ای را ترتیب داد تا در آن عملکرد قدرت گوشی جدید خود، ردمی ۷ (Redmi 7) را به نمایش بگذارد. ۲۸ میلیون نفر در سراسر دنیا این برنامه زنده را تماشا کردند و ۵ میلیون نفر آن را به اشتراک گذاشتند. در این برنامه، گوشی ردمی ۷ توانست در حالت آماده به کار، در حدود 435 ساعت روشن بماند؛ این یعنی زمانی در حدود 18 روز و 3 ساعت. این زمان، از انتظار 95 درصد از کاربران بسیار بالاتر بوده و تنها 205 نفر توانستند آن را به درستی پیش‌بینی کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی ردمی ۷ به باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز است که از یک الکترود گرافیتی منفی جدید استفاده می‌کند. با توجه به گفته‌های کمپانی ردمی، الگوریتم‌های قدرتی در این گوشی بهینه‌سازی شده‌اند که این امر باعث می‌شود باتری در دمای پایین به خوبی عمل کند. در ارتباط با سیستم ذخیره قدرت رابط کاربری MIUI و مدیریت هوشمندانه مصرف قدرت در پس زمینه، مدیران کمپانی ردمی بر این باورند که گوشی ردمی 7 می‌تواند با یک شارژ کامل، به مدت 2 روز استفاده شود.

باتری ردمی ۷

باتری ردمی ۷

باتری ردمی ۷

ردمی 7، همانند پیشینیان خود (ردمی نوت 7 – Redmi Note 7 و ردمی نوت 7 پرو – Redmi Note 7 Pro) با ضمانت ۱۸ ماهه در دسترس است. آقای لو ویبینگ (Lu Weibing)، نایب رئیس شیائومی و مدیر کل برند ردمی، بر این باور است که کمپانی ردمی بر کیفیت بالا و قیمت مناسب تاکید دارد. در حال حاضر، گوشی ردمی 7 برای خرید در فروشگاه‌های شیائومی در دسترس است. این گوشی در 3 مدل مختلف عرضه می‌شود. این 3 مدل به ترتیب 2 گیگابایت + 16 گیگابایت (104 دلار)، 3 گیگابایت + 32 گیگابایت (119 دلار) و 4 گیگابایت + 64 گیگابایت (149 دلار) حافظه رم و حافظه داخلی دارند.

نظر شما درباره عملکرد باتری ردمی ۷ در حالت آماده به کار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mosi

۱۰۰ دلارو میبینی، این شارژدهی گوشی رو میبینی، کرک و پر واسه آدم نمیمونه..‌‌‌

ramin123

اون دوست عزیزی که قبول نداشت، قیمت دلاری بیشتر گوشی های شیائومی با قیمت ریالیش (قیمتش تو ایران) هم خوانی نداره!!
150 دلار و قیمتش تو ایران بالای 3100 تومن!!! هر دلار رو بالای 20 تومن حساب می کنن

mehrdad_ma

Actual measurement found that the ultrasonic fingerprint is indeed perfect for a wet hand but when the hand is too dry, easy to fail. At the same time, the evaluation shows that the Galaxy S10 unlock is not as fast as that of iQOO or Xiaomi Mi 9. In terms of security, the Samsung Galaxy S10 on-screen fingerprint is also vulnerable.

mehrdad_ma

حسگر اثر انگشت سامسونگ s10 به راحتی گول میخوره پوشش بدین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)