حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۳ حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی نخواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار می رود اپل در کمتر از سه ماه دیگر آیفون های جدید خود را معرفی کند. به گزارش GizChina پیش بینی می‌شود که با توجه به افزایش واکسنسیون و بازگشت آرامش و زندگی عادی به آمریکا و اروپا، تولید سری آیفون ۱۳ به ۲۲۳ میلیون دستگاه برسد؛ و این ممکن است باعث افزایش قابل توجه میزان فروش آیفون های جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ شود. اما به نظر می رسد اپل همچنان از حافظه یک ترابایتی برای سری آیفون ۱۳ استفاده نخواهد کرد.

خبری از حافظه یک ترابایتی در سری آیفون ۱۳ نخواهد بود

براساس گزارش ها «اپل بهینه سازی ویژگی های موجود در آیفون های فعلی را، با سری iPhone ۱۳ در اولویت قرار خواهد داد و قیمت نهایی محصول جدید باید چیزی در حدود نسل قبلی، یعنی به اندازه آیفون ۱۲ باشد.»

انتظار می رود اپل ناچ بالای صفحه نمایش را باریک تر کرده و چهار مدل جدید را به بازار عرضه کند. ما برای نسل جدید مدل های iPhone ۱۳ mini ، iPhone ۱۳ ، iPhone ۱۳ Pro و iPhone ۱۳ Pro Max را خواهیم داشت.

وبسایت TrendForce پیش بینی کرده است که قیمت این آیفون ها همانند مدل های نسل قبل خواهد بود. برای مثال قیمت iPhone 13 Mini مانند نسخه قبلی خود از ۶۹۹ دلار شروع خواهد شد. سری آیفون ۱۳ از تراشه Bionic A15 استفاده می کند که با لیتوگرافی ۵ نانومتری پلاس TSMC ساخته شده و اپل از هم اکنون، در حال توسعه تراشه های ۳ نانومتری خود است.

گوشی های سری آیفون ۱۳ چه ویژگی های جدیدی خواهند داشت؟

تمام مدل های سری آیفون ۱۳  با صفحه نمایش AMOLED عرضه می‌شوند. خبر خوش این است که مدل های Pro از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده خواهند کرد. به کسانی که منتظر گزینه فضای ذخیره سازی ۱ ترابایتی هستند باید بگوییم که متاسفانه گوشی های سری iPhone ۱۳ همان ظرفیت های مشابه با سری آیفون ۱۲ را خواهند داشت. این بدان معناست که حداکثر فضای ذخیره سازی برای سری جدید آیفون، همان ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود و خبری از نسخه ۱ ترابایتی نیست.

از نظر دوربین، اپل دوربین اصلی همه گوشی های سری ۱۳ آیفون را ارتقا داده است. این ارتقاء شامل یک فناوری تثبیت کننده تصویر (لرزشگیر) با کمک تغییر سنسور ها (سنسور شیفت) خواهد بود. برای مدل Pro ، نه تنها دوربین فوق عریض آن اکنون به لنز ۶P مجهز شده است (از نسل قبل نیز مجهز شده بود)، بلکه اکنون از فوکوس خودکار نیز بهره مند است. همچنین باید توجه کنید که سنسور لایدار فقط در مدل های Pro موجود است و در نسخه Mini یا آیفون ۱۳ معمولی خبری از آن نخواهد بود.

انتظار می رود این آیفون ها به طور کامل از ۵G پشتیبانی کنند و حدود ۳۹ درصد از کل تولید سالانه اپل در سال ۲۰۲۱ را تشکیل دهند. اگرچه امسال شاهد یک مدل Mini دیگر خواهیم بود، اما اپل روی مدل معمولی و دو نسخه Pro تمرکز بیشتری خواهد کرد، زیرا فروش آیفون ۱۲ مینی کمتر از انتظارات بود.

توقف تولید آیفون ۱۲ مینی اپل به علت فروش کمتر از حد انتظار

همانطور که اشاره شد با توجه به عملکرد ناامیدکننده فروش iPhone ۱۲ Mini، اپل تمرکز خود را بر روی تبلیغ سه گوشی غیر مینی در سری آیفون ۱۳ خواهد گذاشت.

به نظر شما سری جدید آیفون های شرکت اپل مانند هر سال فروش خوبی را تجربه خواهند کرد؟ علت استقبال کم کاربران از آیفون ۱۲ مینی چه بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی