حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کروم بوک سامسونگ Galaxy Chromebook Go با تراشه اینتل Celeron رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، لپ‌تاپ

حدودا ۳ هفته پیش بود که لپتاپ سامسونگ Galaxy Book Go رسما رونمایی شد. در ادامه لپتاپ های اقتصادی سری Go سامسونگ شاهد معرفی یک کروم بوک جدید هستیم. امروز و در خفا خبری (!) کروم بوک سامسونگ Galaxy Chromebook Go با تراشه اینتل Celeron رسما معرفی شد. این کروم بوک ۱۴ اینچی احتمالا با قیمت ۲۹۹ دلاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

سامسونگ Galaxy Chromebook Go با اتصال LTE 

گلکسی کروم بوک گو

گلکسی کروم بوک گو

کروم بوک گو سامسونگ یک لپ تاپ فوق العاده مقرون به صرفه مبتنی بر سیستم عامل Chrome گوگل است. این دستگاه جدید مجموعه شرکت Chromebook شرکت کره ای را تکمیل می کند. خانواده ای که شامل Galaxy Chromebook و Galaxy Chromebook 2 است. این لپ تاپ جدید از پردازنده اینتل Celeron به همراه اتصال LTE و طراحی سبک برخوردار است.

سامسونگ Galaxy Chromebook Go از صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS LCD بهره می برد. با وجود این که نوع پنل جذاب است، متأسفانه وضوح آن فقط به ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل محدود شده است. فکر نمی کنیم هیچ لپ تاپ مدرنی در سال ۲۰۲۱ از چنین نمایشگری با وضوح پایین برخوردار باشد. البته در بازار کشور ما همچنان مدل هایی با این رزلوشن وجود دارد.

Galaxy Chromebook Go

Galaxy Chromebook Go

Galaxy Chromebook Go

Galaxy Chromebook Go

طبیعتاً دستگاه دارای سیستم عامل Chrome گوگل است. در قلب این دستگاه پردازنده Celeron N4500 اینتل قرار گرفته است. تراشه ای که با استفاده از فرایند ۱۰ نانومتری ساخته شده و دارای دو هسته پردازنده در کنار Intel UHD Graphics با ۱۶ واحد پردازشی است. حافظه داخلی بین ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت در دسترس است و یک اسلات کارت microSD وجود دارد. حافظه رم ۴ یا ۸ گیگابایت خواهد بود.

سامسونگ جدیدترین Chromebook خود را به صفحه کلید tenkeyless، تاچ پد چند لمسی بزرگ و مناسب، بلندگوهای استریو ۱.۵ واتی و وب کم 720p مجهز کرده است. ویژگی های اتصال Galaxy Chromebook Go به طرز شگفت انگیزی مدرن است: LTE (نانو سیم کارت) ، Wi-Fi 6 (2 × 2) ، یک درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-A ، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری اینجا قرار دارند. این دستگاه 15.9 میلی متر ضخامت و 1.45 کیلوگرم وزن دارد. انرژی آن از طریق یک باتری 42.3 وات ساعتی تأمین می شود و به همراه یک شارژر 45 وات USB Type-C عرضه خواهد شد.

این شرکت هنوز قیمت یا در دسترس بودن Galaxy Chromebook Go را اعلام نکرده است، اما اگر قیمت آن از 299 دلار شروع شود تعجب نخواهیم کرد. این دستگاه فقط در یک رنگ وجود دارد: نقره ای. ممکن است طی چند روز آینده در آسیا ، اروپا و آمریکای شمالی عرضه شود.

نظر شما دربار کروم بوک سامسونگ چیست؟ به صورت کلی نظر شما درباره این محصولات چیست؟ اتصال LTE و این قیمت می تواند جذاب باشد، چیزی شبیه به یک تبلت که کیبرد متصل دارد!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

آقای عطایی مقایسه دوربین Xperia 1 m3 با آیفون 12 پرو مکس
https://youtu.be/mujnXJxQK4w

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)