حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی M32 سامسونگ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ است

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

سه روز پیش با هم در ترنجی خواندیم که گلکسی M32 سامسونگ با دوربین ۴٨ مگاپیکسلی و باتری ۶٠٠٠ میلی‌آمپری لو رفت. این دستگاه با تمرکز بر بازار هند طراحی و تولید خواهد شد. همچنین معرفی آن در هند صورت می گیرد. امروز به صورت رسمی مشخص شد که تاریخ معرفی گلکسی M32 سامسونگ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ است. این یعنی دقیقا یک هفته دیگر از امروز.

گلکسی ام ۳۲ سامسونگ

گزارش های اخیر ادعا کرده اند که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی میان رده Galaxy M32 در هند است. صفحه معرفی این تلفن اکنون در آمازون هند موجود است. این صفحه نه تنها تاریخ عرضه آن را فاش کرده بلکه طراحی و مشخصات کلیدی آن را نیز تأیید می کند.

گلکسی M32 ساعت ۱۲ ظهر (به وقت محلی) روز ۳۱ خرداد در هند معرفی می شود و از طریق Amazon India برای خرید در دسترس خواهد بود. Galaxy M32 را می توان از نظر طراحی با یک بریدگی U شکل و چانه ای کمی ضخیم در بخش نمایشگر مشاهده کرد. قسمت پشتی این گوشی دارای قابی با بافت خاص است. این قاب با یک دوربین چهارگانه چهار گوش و یک فلاش LED همراه است.

برای امنیت، دکمه روشن / خاموش قرار گرفته در لبه سمت راست دستگاه به عنوان اسکنر اثر انگشت هم استفاده می شود. شایعات زیادی وجود دارد که این دو دستگاه در دو رنگ سیاه و آبی در هند موجود خواهد بود.

مشخصات احتمالی سامسونگ Galaxy M32

Galaxy M32

Galaxy M32

لیست آمازون Galaxy M32 تأیید کرده است که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED است. این نمایشگر دارای وضوح +FHD ، رفرش ریت ۹۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت است.

سامسونگ گلکسی ام ۳۲ همراه با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت طراحی شده است اما خبری از پشتیبانی شارژ خیلی سریع آن نیست. این دستگاه دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی دارد و پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را ارایه خواهد کرد.

تراشه مدیاتک Helio G85 با معماری ۱۲ نانومتری رسما معرفی شد

 

قیمت Galaxy M32 سامسونگ

شایعات دیگر پیرامون این گوشی ادعا کرده اند که می توان آن را با چیپست Helio G80 یا Helio G85 تصور کرد. ممکن است در دو مدل زیر برای خرید در دسترس باشد:

۱- 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی به قیمت معادل ۲۰۵ دلار

۲- 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی به قیمت معادل ۲۷۳ دلار

نظر شما درباره گلکسی ام ۳۲ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

قاب پشتش شبیه پیژامه هست 🙂

یه چیزی تو سری M3x تو ذوقم میزنه.
اونم اینکه تو M31 و M31s بیای چیپست A51 رو بذاری ولی تو M۳۲ بیای مدیاتک بذاری….!

یه چیزی تو سری M3x تو ذوق آدم میزنه.
اونم اینکه تو M31 و M31s بیای چیپست A51 رو بذاری ولی تو M۳۲ بیای مدیاتک بذاری….!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)